Додано: Суб грудня 09, 2006 11:04 am
http://www.11channel.dp.ua/news/dp/2006 ... 12399.html
На Укрзалізниці планують реформувати систему харчування
08 декабря 2006 19:12
До нового року «Укрзалізниця» планує підготувати умови здачі в оренду вагонів-ресторанів. Про це на прес-конференції заявив начальник головного пасажирського управління «Укрзалізниці» Леонід Лобойко. Зараз ретельно обговорюють механізми передачі, які б зберегли вимоги безпеки руху, санітарні гарантії та рівень культури обслуговування. Переглянувши меню і ціни вагонів-ресторанів, наш кореспондент переконався: навіть у післярадянські часи вони можуть бути прибутковими. У залізничників чимало тяганини, пов«язаної з діяльністю ресторану на колесах. Заготовити продукти та приготувати смачні страви — це ще далеко не все, за що відповідають працівники громадського харчування. Суворі санітарні вимоги, купа різноманітних дозволів та документів — усе для того, щоб забезпечити високу якість обслуговування пасажирів. Чи зможуть з цим упоратись нові господарі, що візьмуть в оренду вагони-ресторани? Працівники «Придніпровської залізниці» стверджують, що ресторани планують передати в оренду зовсім не через те, що вони перестали приносити прибуток. Сьогодні на Придніпровській залізниці більше тридцяти вагонів-ресторанів та вісім кафе. Працівники на брак популярності таких закладів не скаржаться. Бо тут нагодують за цінами, нижчими, ніж у звичайному міському кафе. Працівники вагонів-ресторанів, як правило, не стикаються і з плинністю кадрів. Тут працюють тільки перевірені часом люди. І не тому, що молодих не захоплюють вагонно-ресторанні професії, просто ця робота потребує певних навичок. Солянка збірна, піджарка по-королівськи, курчата-табака. У меню вагонів-ресторанів побачиш і не таке. Та, за словами працівників, навіть пасажири з інших країн віддають перевагу традиційним стравам української кухні. Ще рік тому комплексне харчування під час подорожі залізницею планували включити у вартість проїзду. Але не вийшло. Чим закінчиться чергова новаторська пропозиція у системі харчування на Укрзалізниці, наразі невідомо. Здавати в аренду вагони-ресторани, можливо, комусь і буде вигідно, та чи стане краще від цього пересічним пасажирам?
На Укрзалізниці планують реформувати систему харчування
08 декабря 2006 19:12
До нового року «Укрзалізниця» планує підготувати умови здачі в оренду вагонів-ресторанів. Про це на прес-конференції заявив начальник головного пасажирського управління «Укрзалізниці» Леонід Лобойко. Зараз ретельно обговорюють механізми передачі, які б зберегли вимоги безпеки руху, санітарні гарантії та рівень культури обслуговування. Переглянувши меню і ціни вагонів-ресторанів, наш кореспондент переконався: навіть у післярадянські часи вони можуть бути прибутковими. У залізничників чимало тяганини, пов«язаної з діяльністю ресторану на колесах. Заготовити продукти та приготувати смачні страви — це ще далеко не все, за що відповідають працівники громадського харчування. Суворі санітарні вимоги, купа різноманітних дозволів та документів — усе для того, щоб забезпечити високу якість обслуговування пасажирів. Чи зможуть з цим упоратись нові господарі, що візьмуть в оренду вагони-ресторани? Працівники «Придніпровської залізниці» стверджують, що ресторани планують передати в оренду зовсім не через те, що вони перестали приносити прибуток. Сьогодні на Придніпровській залізниці більше тридцяти вагонів-ресторанів та вісім кафе. Працівники на брак популярності таких закладів не скаржаться. Бо тут нагодують за цінами, нижчими, ніж у звичайному міському кафе. Працівники вагонів-ресторанів, як правило, не стикаються і з плинністю кадрів. Тут працюють тільки перевірені часом люди. І не тому, що молодих не захоплюють вагонно-ресторанні професії, просто ця робота потребує певних навичок. Солянка збірна, піджарка по-королівськи, курчата-табака. У меню вагонів-ресторанів побачиш і не таке. Та, за словами працівників, навіть пасажири з інших країн віддають перевагу традиційним стравам української кухні. Ще рік тому комплексне харчування під час подорожі залізницею планували включити у вартість проїзду. Але не вийшло. Чим закінчиться чергова новаторська пропозиція у системі харчування на Укрзалізниці, наразі невідомо. Здавати в аренду вагони-ресторани, можливо, комусь і буде вигідно, та чи стане краще від цього пересічним пасажирам?