Новости СМИ
- tov_tob
- Moderator
- Повідомлень: 1877
- З нами з: Сер листопада 01, 2006 11:34 am
- Звідки: Город на трех холмах
- Контактна інформація:
Новости СМИ
Хотя эта тема частично и дублирует новости на главной странице сайта, но в виду того, что источников информации очень много, а ушей и глаз еще больше (да и доступ к редактированию сайта не у всех ), думаю эта тема будет актуальна
Здесь могла быть моя подпись...
- Artemiy
- Admin
- Повідомлень: 1515
- З нами з: Нед жовтня 29, 2006 5:49 pm
- Звідки: Днепр
- Контактна інформація:
Количество пассажиров метрополитена в Днепропетровске сократилось на 2,8% к аналогичному периоду 2005 г. Около 35% пассажиров перевезены бесплатно.
http://news.ugmk.info/
http://news.ugmk.info/
- Artemiy
- Admin
- Повідомлень: 1515
- З нами з: Нед жовтня 29, 2006 5:49 pm
- Звідки: Днепр
- Контактна інформація:
У цьому році на будівництво метрополітену було реально виділено 19,5 млн гривень
На будівництво метрополітену в Дніпропетровську у 2006 році було реально інвестовано 19,5 млн гривень: 17,5 млн гривень забезпечив Державний бюджет та 2 млн гривень — міський бюджет Дніпропетровська. Про це під час чергових бюджетних слухань 23 листопада повідомив заступник начальника Головного управління будівництва та архітектури Дніпропетровської облдержадміністрації Олександр Волгін. За інформацією Олександра Волгіна, згідно з Держбюджетом на 2006 рік, на будівництво другого пускового комплексу першої лінії метрополітену передбачалось виділення 35 млн гривень: порівну із загального та спеціального фондів Держбюджету.
«Однак зважаючи на слабке наповнення спеціального фонду, кошти з нього в цьому році так і не виділялися», — відзначив Олександр Волгін.
Для нормального будівництва метрополітену, як зазначає Олександр Волгін, необхідно щорічно близько 200 млн гривень.
Як повідомив Олександр Волгін, відповідно до Державної програми будівництва на 2006-2010 роки, на продовження будівництва та реконструкцію Дніпропетровського метрополітену в 2007 році має бути виділено 186 млн гривень: порівну з Державного та місцевого бюджету.
Відповідно до цього були подані пропозиції на виділення коштів з Державного бюджету на наступний рік у розмірі 93 млн гривень.
«Однак, на жаль, у проекті бюджету на наступний рік, прийнятому вже в першому читанні, передбачено виділення всього 35 млн гривень, замість 93 млн гривень, причому розподіл такий самий, як і в 2006 році: по 17,5 млн грн із загального та спеціального фондів Держбюджету», — повідомив Олександр Волгін.
Перспективи фінансування будівництва з місцевого та обласного бюджету також не викликають особливого оптимізму: 93 млн грн на наступний рік місцева та обласна влада навряд чи віднайдуть, — відзначили учасники засідання.
http://gorod.dp.ua/
На будівництво метрополітену в Дніпропетровську у 2006 році було реально інвестовано 19,5 млн гривень: 17,5 млн гривень забезпечив Державний бюджет та 2 млн гривень — міський бюджет Дніпропетровська. Про це під час чергових бюджетних слухань 23 листопада повідомив заступник начальника Головного управління будівництва та архітектури Дніпропетровської облдержадміністрації Олександр Волгін. За інформацією Олександра Волгіна, згідно з Держбюджетом на 2006 рік, на будівництво другого пускового комплексу першої лінії метрополітену передбачалось виділення 35 млн гривень: порівну із загального та спеціального фондів Держбюджету.
«Однак зважаючи на слабке наповнення спеціального фонду, кошти з нього в цьому році так і не виділялися», — відзначив Олександр Волгін.
Для нормального будівництва метрополітену, як зазначає Олександр Волгін, необхідно щорічно близько 200 млн гривень.
Як повідомив Олександр Волгін, відповідно до Державної програми будівництва на 2006-2010 роки, на продовження будівництва та реконструкцію Дніпропетровського метрополітену в 2007 році має бути виділено 186 млн гривень: порівну з Державного та місцевого бюджету.
Відповідно до цього були подані пропозиції на виділення коштів з Державного бюджету на наступний рік у розмірі 93 млн гривень.
«Однак, на жаль, у проекті бюджету на наступний рік, прийнятому вже в першому читанні, передбачено виділення всього 35 млн гривень, замість 93 млн гривень, причому розподіл такий самий, як і в 2006 році: по 17,5 млн грн із загального та спеціального фондів Держбюджету», — повідомив Олександр Волгін.
Перспективи фінансування будівництва з місцевого та обласного бюджету також не викликають особливого оптимізму: 93 млн грн на наступний рік місцева та обласна влада навряд чи віднайдуть, — відзначили учасники засідання.
http://gorod.dp.ua/
- kalashnikov
- Сторож
- Повідомлень: 24
- З нами з: П'ят листопада 03, 2006 8:55 pm
- tov_tob
- Moderator
- Повідомлень: 1877
- З нами з: Сер листопада 01, 2006 11:34 am
- Звідки: Город на трех холмах
- Контактна інформація:
Теоретически 60 млн грн в год должно было хватить и до 2010-го, когда цифру рассчитывали.kalashnikov писав:Да честно говоря даже если по 60 млн. будут выделять каждый год, а это нереально, то к 2010 врядли мы увидим что-то
Но с учетом инфляции и всякого такого - цифра должна быть больше.
Ну, а, если постоянно будут недовыделять средства, то это будет очень грустно..
Здесь могла быть моя подпись...
- Artemiy
- Admin
- Повідомлень: 1515
- З нами з: Нед жовтня 29, 2006 5:49 pm
- Звідки: Днепр
- Контактна інформація:
Вот похожая новость:Artemiy писав:У цьому році на будівництво метрополітену було реально виділено 19,5 млн гривень
На будівництво метрополітену в Дніпропетровську у 2006 році було реально інвестовано 19,5 млн гривень: 17,5 млн гривень забезпечив Державний бюджет та 2 млн гривень — міський бюджет Дніпропетровська. Про це під час чергових бюджетних слухань 23 листопада повідомив заступник начальника Головного управління будівництва та архітектури Дніпропетровської облдержадміністрації Олександр Волгін.
Значит в первой "было выделено", а в второй - "ожидается поступление"... Причем 1-я новость появилась на 3 дня раньше чем 2-я.До конца 2006 г. на строительство объектов Днепропетровского метрополитена из государственного бюджета ожидается поступление средств на сумму 17,5 млн. грн., а также 2 млн. грн. из Днепропетровского городского бюджета.
Напомним, что на реализацию данного проекта, а также строительства второго пускового комплекса метрополитена из госбюджета на 2006 г. выделено 35 млн. грн.
Однако, по оценке начальника управления строительства и промышленно-строительных материалов главного управления строительства и архитектуры ОГА Александра Волгина, «для полноценного продолжения строительства этого объекта объемы финансирования должны составлять ежегодно около 200 млн. грн.».
Эксперт информировал, что Министерству строительства, архитектуры и жилищно-коммунального хозяйства Украины облгосадминистрация направила предложения по субвенциям на 2007 г. в размере 93 млн. грн..
Чтото мутят!
- tov_tob
- Moderator
- Повідомлень: 1877
- З нами з: Сер листопада 01, 2006 11:34 am
- Звідки: Город на трех холмах
- Контактна інформація:
О, еще лучше вариантkelvin писав:Это было чуть выше здания Прокуратуры.
А вы уверены, что это от метро там было?
Можно, конечно, предположить, что от 15-го ствола тоннели успели пройти до прокуратуры и там сейчас находится забой, но что-то я в этом очень сильно сомневаюсь..
Здесь могла быть моя подпись...
- tov_tob
- Moderator
- Повідомлень: 1877
- З нами з: Сер листопада 01, 2006 11:34 am
- Звідки: Город на трех холмах
- Контактна інформація:
С форума киевского метро:
На 6 декабря (среду) в Верховной Раде будет рассматриваться вопрос не только про продажу 50% Харківметробуду, но и про продажу 100% ВАТ Дніпрометробуд (стоимость пакета на момент выпуска в 1999г. 8 млн. 379,98 тыс. грн.). Про это стало известно из порядка дня и ЗУ "Про орієнтовний перелік об'єктів права державної власності, що підлягають приватизації у 2007 році" (додаток 3) ! 912.8 KB !.
Самое интересное, что Дніпрометробуд месяц назад был оштрафован за сокрытие информации про фин.состояние и результаты хоз.деятельности. Кому выгодно не знать это - увидим по результатам продажи предприятия, от которого зависит развитие метро в Днепропетровске.
К примеру, после приватизации Британских железных дорог возникли большие проблемы с соблюдением графика и безопасностью движения.
На 6 декабря (среду) в Верховной Раде будет рассматриваться вопрос не только про продажу 50% Харківметробуду, но и про продажу 100% ВАТ Дніпрометробуд (стоимость пакета на момент выпуска в 1999г. 8 млн. 379,98 тыс. грн.). Про это стало известно из порядка дня и ЗУ "Про орієнтовний перелік об'єктів права державної власності, що підлягають приватизації у 2007 році" (додаток 3) ! 912.8 KB !.
Самое интересное, что Дніпрометробуд месяц назад был оштрафован за сокрытие информации про фин.состояние и результаты хоз.деятельности. Кому выгодно не знать это - увидим по результатам продажи предприятия, от которого зависит развитие метро в Днепропетровске.
К примеру, после приватизации Британских железных дорог возникли большие проблемы с соблюдением графика и безопасностью движения.
Здесь могла быть моя подпись...
- tov_tob
- Moderator
- Повідомлень: 1877
- З нами з: Сер листопада 01, 2006 11:34 am
- Звідки: Город на трех холмах
- Контактна інформація:
Поживем увидим..Artemiy писав:вот только не могу понять, есть ли в этом какие положительные стороны?..
Еще одно уточнение: а этот провал был со стороны Прокуратуры или старого здания Горисполкома? И случайно не грузовик в ту яму провалился?tov_tob писав:Можно, конечно, предположить, что от 15-го ствола тоннели успели пройти до прокуратуры и там сейчас находится забой..
Здесь могла быть моя подпись...