Добудова метрополітену – один із найважливіших та найбільш динамічних проектів Дніпра
07 лютого 2019, 18:07

 

«На цій ділянці підрядна організація не може здійснювати підйом ґрунту буро-вибуховим методом. Тож увесь ґрунт відбивається гідромолотом, граніт піднімають нагору та вивозять. Залишилося прорити вертикально ще близько 35 метрів. Швидкість проходження з різних причин, зокрема через те, що ми не використовуємо тут буро-вибуховий метод, – 30-50 см на день. Вона збільшиться, коли будуть завершені роботи з монтажу стволів. Орієнтовно це середина або кінець квітня. Наразі роботи у нічний час не ведуться. Проте коли розпочнеться проривання горизонтальних тунелів, підрядник працюватиме вже не у дві, а в три зміни. Тоді швидкість роботи буде близько 1,5 метра на день», – зазначив один із заступників міського голови Дніпра Бориса Філатова.

Іще одна ділянка, де триває активна фаза добудови, – біля торговельного центру «Атріум» на просп. Дмитра Яворницького, де днями закінчили монтувати вертикальний ствол. А вже 5 лютого там розпочинає роботу техніка. Буро-вибухові роботи проводять і на інших ділянках.

«Наразі ми задоволені роботою підрядника. Будівництво метрополітену – це важливий проект для міста, який реалізується за підтримки центральної влади. Ми отримуємо фінансування день у день», – додав Михайло Лисенко.

Так, за рахунок коштів субвенції з державного бюджету на завершення будівництва метрополітену у 2019 році в бюджеті Дніпра передбачено 1,4 млрд грн.

Як відомо, влітку 2016 року мер Дніпра Борис Філатов і представники компанії Limak, підрядника будівництва дніпровського метрополітену, офіційно обмінялися контрактами. Активна фаза робіт почалася у квітні 2017 року. У Дніпрі для будівництва метро застосовують новоавстрійський метод. Компанія Limak працювала за цією технологією у низці країн світу, зокрема Албанії, Грузії, Туреччині, Македонії та Кувейті.

Прес-центр Дніпровської міської ради