Зведені дані на 01.10.2021

Будівельні роботи ведуться під землею на шахтному стволі 15-біс, 13 та на підземній частині станції Театральна.

За останні два тижні на цих об’єктах відбулися наступні зміни (більш детально за посиланнями на сторінки об’єктів):

Станція Театральна. Буропідривним способом продовжується розробка платформеної частини станції. За два тижні при розробці тіла станції було вилучено 1785 куб. м. породи. Загалом з початку цього виду робіт було вилучено 9713 куб. м. породи з проектних 23252-х – це 41% від загального об’єму станції:

У вищезгаданий об’єм виробок входить розробка випереджувальної штольні, лівої і правої калоти. Наразі триває розробка правої калоти, за два тижні було пройдено 18 метрів. Станційний зал на даний момент має такий вигляд:

Шахтний ствол 13. Продовжується проходка вертикальної шахти. Пройдено вже 56% від проектної відмітки, це 30 з 52 метрів. За два тижні вибухами малої потужності було пройдено +2 метри

Шахтний ствол 15-біс. Буропідривним способом ведеться проходка перегінних тунелів, прогрес за останні два-три тижні виглядає таким чином:

  • 1-й тунель (правий) у бік ст. Музейна: +30 метрів (162 від вісі ствола); у бік ст. Центральна: +24 метри (159 від вісі ствола);
  • 2-й тунель (лівий) у бік ст. Музейна: +32 метрів (170 від вісі ствола); у бік ст. Центральна: +27 (147 від вісі ствола)

Слайди динаміки прогресу на стволі 15-біс:

Шахтний ствол 16-біс. Тут триває підготовка до початку розробки станції Музейна. Будівельники досягли межі станції, наразі очікується затвердження проектної документації для початку нового етапу робіт. Показники по 16-біс на даний момент:

  • 1-й тунель (правий): 195 м. від вісі ствола
  • 2-й тунель (лівий): 195 м. від вісі ствола

Загальний вигляд ділянки станом на 01 жовтня 2021 року:

Анімаційна схема прогресу всієї ділянки:

19 Replies to “Зведені дані на 01.10.2021”

  1. А как идет процесс бетонирования тоннеля? Если идёт, конечно.

    1. Там пока непонятно. Я уточню и напишу

    2. А когда 3д карту обновите?и как обозначите тунели с постоянной обделкой?

      1. 3d карту нужно перерисовать, это в процессе. Обделку тоже как-то обозначу, ещё не думал над этим

    1. Нет. Тоннели к этому участку идут со стороны 15-бис, проходка со стороны 14 вестись не будет

  2. Здравствуйте Артем )ну темп сейчас на 15 -очень впечатляющий ,по 3-4 взрыва каждый день ,я так полагаю что до нового года снизу попытаются до улицы Вернадского дойти ,а с верху до Гончара ,это вполне реально с этими темпами безумными )у меня один вопрос только ,на схеме 15 очень много соединительных тоннелей ,я подумал что это вентиляционные какие то примочки ,но все же ,что это и какая у них функция ?

    1. Это соединительные сбойки для эвакуации в соседний тоннель. По строительным нормам метро они должны делаться каждые 160-200 метров.

  3. Интересно, почему не роют котлован Центральной? Или его не там расположили? На визуализации он должен быть восточнее метров на 100. Театральная стоит, перестали рыть, эскалаторный ход забросили, сбойку так и не сделали, с бетонированием пробуксовка. Удручает.

  4. На перекрёстке с ул. Дзержинского-Гоголя станция прямо просится. Почему её не рассматривали в проэкте?

    1. А как вы себе это представляете? Там 500 метров до Музейной и 800 до центральной. Это же не маршрутка, чтобы на каждом углу остановки делать. Да и остановочка эта плюс 40 миллионов баксов к стоимости проекта.

  5. Шкода, що на 16-м робота стоїть…
    Може треба було взятися за з’їзд. Все одно робити

    1. Это тоже нужно согласовывать. Каждый шаг нужно согласовать с контролирующей компанией

  6. Добрый день! А можно узнать про надземные станции Парус 1 Парус2 ??? Какие перспективы и планы?

    1. Думаю, станции вполне реальны, возможно даже реальнее Южного вокзала. Но как и в случае с Южным, тут проблемы с землеотведением. Ну и это будет уже совершенно другой тендер

  7. Артём, подскажите, когда ожидается следующие новости по данным о строительстве?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *