Дані на 4 червня. Фотозвіт з забоїв 1-го стволу

Будівництво метро триває під землею на шахтному стовбурі №1, №15-біс, №16-біс, на станції Театральна та на поверхні – у котловані вестибюля ст. Музейна.

За останній тиждень на цих об’єктах відбулися наступні зміни (більш детально за посланнями на сторінки об’єктів):

Шахтний стовбур №1. Механічним способом у 1-му тунелі (правий перегінний тунель) пройдено +7 метрів у бік станції Вокзальна – це 422 метри від вісі стовбуру. До збійки з тунелями 11-го стовбуру залишилося 14 метрів:

Наразі будівельники натрапили на водоначичену ділянку і показник проходки мінімальний. Виконується хімічне укріплення породи, проходка ведеться механічним способом.

До вашої уваги свіжий фотозвіт з тунелів ділянки 1-го стовбуру.

Шахта стволу. Глибина шахти 53 метри:

Погрузка породи на дні стовбуру. Ємність готова до підйому на поверхню. Зверніть увагу на консистенцію породи – граніт дуже дрібний та обводнений:

Правий тунель, приблизно в двохстах метрах від вісі стовбуру у бік станції Вокзальна:

В п’ятдесяти метрах від забою правого тунелю:

Забій правого тунелю. У найближчий час у цьому місці буде проведено другу збійку з тунелями 11-го стовбуру, до збійки залишилося 14 метрів:

Міжтунельна збійка з лівим тунелем (точка на схемі):

Загальний вигляд правого перегінного тунелю, вид від забою у бік станції Театральна:

Через міжтунельну збійку потрапляємо до лівого тунелю – там частина ділянки 11-го стовбуру:

Вид лівого тунелю у бік станції Вокзальна. Тут тунель з чавунних тюбингів, пройдений у 2012 році:

Той самий тунель, вид у бік Театральної. Місце переходу від тюбингів до тимчасового кріплення набризк-бетону:

Те ж місце з іншого боку:

Місце збійки 28 квітня 2021 року:

Той самий ракурс за декілька годин до збійки 28 квітня 2021 року:

Вид у бік Вокзальної:

Те ж місце у день збійки:

Гідромолот у лівому тунелі:

Станція Театральна. Механічним способом продовжується розробка калотної частини похилого ескалаторного ходу. За тиждень було вийнято 48 куб. м. граніту. З початку робіт на цій ділянці було вийнято вже 480 куб. м. породи – це 9% виконаних робіт:

Процес розробки калотної частини ескалаторного ходу:

Також механічним способом поновилася проходка платформеної частини станції Театральна. За тиждень було вийнято ще 129 куб. м. породи:

Свіжа фотографія цього місця (на схемі):

Незабаром планується зробити відео огляд ділянки 1-го стовбуру. Чекайте відео на каналі.

Шахтний стовбур 15-біс. Буропідривним способом ведеться проходка перегінних тунелів у двох забоях:

  • 1-й тунель у бік ст. Музейна: +3 метри (18 від вісі ствола);
  • 2-й тунель у бік ст. Центральна: +3 метри (20 від вісі ствола);

Станція Музейна. У котловані станції продовжуються роботи з виїмки ґрунту, а також встановлюються металоконструкції роспорок. За тиждень було вийнято 580 куб. м. ґрунту – це 71% від запланованого об’єму робіт:

До речі, зверніть увагу на дальній торець котловану – там вже розкреслюють місце майбутнього похилого ескалаторного ходу:

Шахтний стовбур 16-біс. Ведеться проходка у три забоя. За тиждень було пройдено:

  • 1-й тунель: +7 метрів у бік станції Музейна (27 м. від вісі ствола) та +5 метрів у бік тупика (14 м. від вісі стовбура)
  • 2-й тунель: +11 метрів у бік станції Музейна (31 м. від вісі стовбура)

Загальний вигляд ділянки станом на 4 червня 2021 року:

Анімаційна схема прогресу всієї ділянки:

Велика подяка компанії Limak за організацію зйомки.

8 Replies to “Дані на 4 червня. Фотозвіт з забоїв 1-го стволу”

  1. Дякую! Цікаво, чому не ведуться роботи на станції Центральна?

    1. Я вже питав це – не ведуться бо не дають дозволи на проходку в 13 стовбурі, щоб почати копати прохід на центральній.

      1. Почему не дают разрешение на работу на 13 стволе?

  2. Спасибо за интересный обзор и свежи фото!
    Ребята хорошо стабильно работают.
    Ждем сбойку с 11м 🙂

  3. Можу задати питання, чому наклонний тунель на станції Теотральна будують з тунеля на гору, а не навпаки???

  4. А сколько они этот участок строить по времени запланировали, а то такими темпами только тунель от Музейной до Центральной рыть 5 лет будет, а где ещё Центральная-Театральная? А потом благоустройство, прокладка рельсов, установка станций, пробные проверки от пожарной безопасности, до безопасности движения. Так 8 лет как минимум получается. А реально наверное к 2035 году?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *