Оновлені дані на 05.12.21. Нова 3D-схема прогресу

Будівництво метро ведеться під землею на шахтному стволі № 1, 15-біс, 13, на підземній частині та на похилому ході станцій Театральна, (через ствол №1), а також у частині блоку технічних приміщень станції Музейна (через ствол №16-біс).

За останній 5 днів було пройдено 85 метрів перегінних тунелів у восьми забоях, також було вийнято 1600 куб. м. породи на будівництві станційного комплексу ст. Театральна (більш детально за посиланнями на сторінки об’єктів):

Станція Театральна. Буропідривним способом продовжується розробка станційного комплексу. Наразі основні роботи розподілені таким чином:

  • Платформа: 38% (9284 з 24648 куб. м.) (+552 за 5 днів)
  • БТП (технічні приміщення): 35% (6968 з 19671 куб.м.) (+461 за 5 днів)
  • Камера основної вентиляції: 48% (4078 з 8569 куб.м.)
  • Понижуюча підстанція: 4% (516 з 14741 куб.м.) (+457 за 5 днів)

Також продовжуються роботи по розробці калотної частини похилого ходу станції. За останні 5 днів було вийнято 130 куб.м. породи. На 5 грудня 2021 року прогрес складає 1868 з 6572 куб. м, це 29% виконаних робіт цього етапу.

Шахтний ствол 1. Продовжуються роботи по монтажу постійного кріплення тунелів. Триває монтаж верхньої частини кріплення, на даний момент змонтовано 24 метри (+12) постійного кріплення, та 48 метрів лоткової частини.

Прогрес монтажу на схемі позначено жовтим кольором:

Шахтний ствол 13. Триває проходка перегінних тунелів. Робота ведеться у два забоя:

  • 1-й тунель (правий) у бік ст. Центральна: +5 метрів (5 від вісі ствола); у бік ст. Театральна: +12 метрів (20 від вісі ствола);
  • У лівому тунелі показники залишилися на рівні минулого тижня:

  • у бік ст. Центральна: 0 м від вісі ствола; у бік ст. Театральна: 7 м від вісі ствола.
  • Вигляд ділянки стволу 13 на схемі:

    Шахтний ствол 15-біс. Буропідривним способом продовжується проходка перегінних тунелів. Прогрес за останні 5 днів:

    • 1-й тунель (правий) у бік ст. Музейна: +4 метри (297 від вісі ствола); у бік ст. Центральна: +23 метри (334 від вісі ствола);
    • 2-й тунель (лівий) у бік ст. Музейна: +1 метр (315 від вісі ствола); у бік ст. Центральна: +21 метр (309 від вісі ствола).

    Загальний вигляд ділянки:

    Слайди динаміки прогресу на стволі 15-біс:

    Станція Музейна. Буропідривним способом триває проходка пілот-тунелів зі східного боку станції (від стволу 16-біс). Загальний показник проходки від межі станційного комплексу наразі складає 118 метрів лівий (+7 за 5 днів) та 79 метрів правий пілот-тунель (+12 за 5 днів). Таким чином, до межі платформеної частини станції по лівому тунелю залишилося 12 метрів, по правому – 51.

    Проходка ведеться в районі службових приміщень станції. Довжина всього станційного комплексу станції Музейна складає 241 метр, з них платформена частина 109,4 метри, службові приміщення – 131,6. Актуальний прогрес на схемі:

    Слайди динаміки прогресу проходки пілот-тунелів:

    На сайті було повністю оновлено 3D-схему прогресу. Як і загальна статична схема, 3D-схема також оновлюється щотижня. Розміщена вона у шапці сайту, а також на кожній сторінці об’єкту, де виконує окрім візуалізації ще функцію навігації по об’єктах (горизонтальний скролінг, об’єкти на схемі клікабельні):

    Будівництво Дніпровського метро mine11 mine1 Teatralna mine13 centralna mine14 mine15bis muzeina mine16bis

    Загальний вигляд ділянки станом на 05 грудня 2021 року. У схему додано новий показник, визначений жовтим кольором – це готовність постійного кріплення тунелів:

    Анімаційна схема прогресу всієї ділянки:

    Телеграм-канал про будівництво і роботу Дніпровського метро: t.me/metrodp

    Також на сайті налаштовано трансляцію з Телеграм-каналу: metro.dp.ua/build/telegram

    Дякую компанії Limak за надані дані.

    10 Replies to “Оновлені дані на 05.12.21. Нова 3D-схема прогресу”

    1. Круто, ви молодці!
      Одне питання: сповільнення руху з 15-біс в бік Музейної — це заплановано, вони входити на станцію не будуть, чекатимуть поки дійдуть з 16-біс? Чи неготові якісь проєкти?

      1. Так, скоріше за все ближче до платформи темп буде зменшуватися, мабуть проект зараз у стадії узгодження

    2. Враховуючи 5-денний відрізок часу – дуже гарні показники!
      Питання: чи не доцільно буде ділянку 11-го стовбуру, що оздоблена тюбінгами, також помічати жовтим або іншим кольором? Адже тюбінги це “постійне кріплення?

      1. Ні, вважаю краще так. Можливо частину тюбингів у майбутньому демонтують

    3. Когда панируется сбойка на 11 и 1 стволом? Ну хоть примерно. И какие технические решения будут применять для этого?

      1. Не удивлюсь если перед самым открытием 2-го пускового участка 😀

      2. Нет совершенно никакой причины делать это сейчас. Открытие этого участка никак не ускорит другие работы.
        Проект вроде готов. Как я слышал, будет применяться спец раствор, и какое то вроде бы крепление на момент проходки.

        Проходить будут когда на 100% будут уверенны что проект точно безопасен.

      1. Цілком з вами згоден. Артеме, що там у вас? Минулий тиждень був насичений новинами, а цей у цілковитій тиші. Коли новий випуск чекати?

        1. Завтра слідкуйте у телеграмі. Завтра ж мені пришлють дані, завтра зроблю нові фото і відео

    Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

    Optionally add an image (JPEG only)