Дані на 9.11.21

Роботи по будівництву метро тривають під землею на шахтному стволі № 1, 15-біс, 13, на підземній частині та на похилому ході станцій Театральна, (через ствол №1), а також на підземній частині станції Музейна (через ствол №16-біс).

За останній 6 днів на цих об’єктах відбулися наступні зміни (більш детально за посиланнями на сторінки об’єктів):

Станція Театральна. Буропідривним способом розробляється платформена частина станції. Наразі вийнято 7601 з 23252,34 куб. м. породи, що складає 33% від проектного об’єму (уточнені дані):

Актуальний вид ст. Театральна
Ст. Театральна у бік похилого ходу

Також поновилися роботи по розробці калотної частини похилого ходу станції. За останні 6 днів було вийнято 324 куб.м. породи. Прогрес складає 1327 з 6572 куб. м – це 20% виконаних робіт цього етапу

Шахтний ствол 1. Продовжуються роботи по монтажу постійного кріплення тунелів. Закінчено перший фрагмент лоткової частини тунелю довжиною 48 метрів (+12 за 6 днів). Розпочинається монтаж верхньої частини:

Ведеться монтаж конструкції пересувної опалубки для верхньої частини своду тунеля:

Шахтний ствол 13. Продовжується проходка вертикальної шахти, за 6 днів пройдено 3 метри. До проектної відмітки залишилося 2 метри:

Шахтний ствол 15-біс. Буропідривним способом продовжується проходка перегінних тунелів. Прогрес за останні 6 днів:

  • 1-й тунель (правий) у бік ст. Музейна: +9 метрів (249 від вісі ствола); у бік ст. Центральна: +9 метрів (252 від вісі ствола);
  • 2-й тунель (лівий) у бік ст. Музейна: +13 метрів (267 від вісі ствола); у бік ст. Центральна: +3 (228 від вісі ствола)

Слайди динаміки прогресу на стволі 15-біс:

Станція Музейна. Буропідривним способом триває проходка пілот-тунелів зі східного боку станції (від стволу 16-біс). Наразі пройдено 52 метри лівого пілот-тунеля (+16 за 6 днів) та 10 (+7) метрів правого. Довжина всього станційного комплексу Музейної складає 241 метр, з них платформена частина 109,4 метри, технічні приміщення 131,6. Зараз ведеться проходка в районі технічних приміщень станції:

Слайди динаміки прогресу проходки пілот-тунелів:

Актуальний вид лівого пілот-тунеля. Його початок знаходиться у місці зміщення тунелю вліво – це початок станційного комплексу Музейної:

Лівий пілот-тунель ст. Музейна
Початок розробки правого пілот-тунеля ст. Музейна

Загальний вигляд ділянки станом на 9 листопада 2021 року:

Анімаційна схема прогресу всієї ділянки:

Нагадаю про існування Телеграм-каналу про будівництво і роботу Дніпровського метро: t.me/metrodp

Також на сайті налаштовано трансляцію з Телеграм-каналу: metro.dp.ua/build/telegram

11 Replies to “Дані на 9.11.21”

  1. Лучше бы было что бы Костюка посадили за плагиат от строительство метро в Питере, ведь это фотографии идентичные с участка строительства новой линии в Санкт-Петербурге

      1. Не обращайте внимание. Если на него никто не будет реагировать, он сам себя сожрёт

        1. Артем Костюк, ты лживая псевдожурналистская вонючая тварь, вор и мошенник, ты пиздишь данные со строительства питерского метрополитена, ты незаконно используешь абсолютно чужие фотографии. я как инспектор отдела по безопасности сми и системы оповещения красногвардейского и кировского района, обязался написать письмо лично филатову чтотбы твою деятельность пресекли. фото-видео будут изъяты и удалены.

          1. Ах-ха-ха ))))
            Да тут, судя по стилю изложения, неразделённая любовь 😀

          2. повністю з вами згоден, ви молодець, що розповідаєте, як нас дурять. Продовжуйте так само, я думаю у вас ще багато фактів брехні Костюка. Ми, пастафаріанці, з вами.

          3. Артём, ну в админке сайта есть же функция удалять посты душевнобольных, троллей и просто идиотов? Воспользуйтесь, сейчас как раз такой случай 🙂

    1. ТИ чому сьогодні свій галоперидол не випив?

    1. Да уж с 22-24 метров в среднем за неделю снизились до 8. Темп очень упал, практически втрое. Театральная засыпанная породой, судя по фото, которую вообще не видно что вывозят. Плохо, надеюсь исправят ситуацию. Потому и видео новые не выходят похоже из-за того что показывать толком нечего.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *