Продовжуються будівельні роботи під землею на шахтному стовбурі №13, 15-біс, №16-біс та на підземній частині станції Театральна.
За останній тиждень на цих об’єктах відбулися наступні зміни (більш детально за посланнями на сторінки об’єктів):
Станція Театральна. Продовжується розробка калотної частини похилого ескалаторного ходу. За тиждень механічним способом було вилучено 190 куб. м. граніту. З початку даного етапу робіт на цій ділянці було вилучено 670 куб. м. породи – це 12% виконаних робіт:
Буропідривним способом продовжується розробка платформеної частини станції. За тиждень вилучено 701 куб. м. породи це цілих 3% від загального об’єму:
У кінці релізу до вашої уваги детальний відеорепортаж із забоїв 1-го шахтного стовбуру та будівництва підземної частини станції Театральна.
Шахтний стовбур 13. Через більше ніж два роки простою відновилися роботи по розробці шахтного стола. 11 червня відбувся перший вибух – шахта стала глибше на 1 метр:
Незабаром чекайте відеоогляд майданчику у день події.
Шахтний стовбур 15-біс. Відчутний прогрес на цій ділянці. Буропідривним способом ведеться проходка перегінних тунелів. На минулому тижні були задіяні чотири забої:
- 1-й тунель у бік ст. Центральна: +10 метрів (26 від вісі ствола); у бік ст. Музейна: +2 (20 від вісі ствола).
- 2-й тунель у бік ст. Музейна: +10 метрів (28 від вісі ствола); у бік ст. Центральна: +8 (28 від вісі ствола)
Шахтний стовбур 16-біс. Ведеться проходка у два забої. За тиждень було досягнуто прогресу:
- 1-й тунель: +12 метрів у бік станції Музейна (39 м. від вісі ствола)
- 2-й тунель: +11 метрів у бік станції Музейна (42 м. від вісі стовбура
Загальний вигляд ділянки станом на 11 червня 2021 року:
Анімаційна схема прогресу всієї ділянки:
Відеорепортаж із тунелів 1-го стволу, огляд будівництва ст. Театральна:
Этой ветке не будет хватать двух станций на Парус 2. А ведь их легче строить наземным способом и дешевле. Пора уже начинать. Юлия Тимошенко обещала еще к 2008 году. Без этих станций оно так и будет постоянно убыточным и не загруженным. Еще 2 станции. Это же очевидно! Благодарю за освещение темы!
Станции на Парусе вполне реальны. Но пока Лимак строит эти три
ого, круто!
Артем ,такой колосальный обьем работы выполняете я в шоке, спасибо большое за освещение ,работа титаническая ,а вот эти еще и видео что в последнее время стали появляться я вообще молчу -без ценны
Артём, в последнее время вы начали освящать более подробно станцию Театральная и наклонный ход, ведущий к ней. В следующем отчёте напишите пожалуйста о том, какой будет диаметр наклонного хода, угол наклона или хотя бы отметку уровня платформы станции, на сколько эскалаторов он будет рассчитан. Будет очень интересно услышать от вас эту информацию, думаю в чертежах эта информация есть. И как всегда спасибо.