Шахтний ствол 1. Ведуться роботи по монтажу постійного кріплення тунелів. За уточненими даними на даний момент змонтовано 290 метрів постійного кріплення (+60 метрів у порівнянні з попередніми даними), у лівому тунелі.
Прогрес монтажу на схемі позначено жовтим кольором:
Динаміка змін:
Шахтний ствол 13. Триває проходка перегінних тунелів. Робота ведеться буропідривним способом у чотири забоя, показники за останні 6 днів наступні:
Вигляд ділянки стволу 13 на схемі:
Динаміка прогресу:
Шахтний ствол 15-біс. Буропідривним способом продовжується проходка перегінних тунелів у бік станції Центральна та Музейна (у три забоя). Прогрес на об’єкті за останні 8 днів:
- 1-й тунель (правий) у бік ст. Центральна: +19 метрів (598 від вісі ствола); у бік ст. Музейна: +14 метри (321 від вісі ствола).
- 2-й тунель (лівий) у бік ст. Центральна: +18 метри (563 від вісі ствола)
Загальний вигляд ділянки:
Слайди динаміки прогресу на стволі 15-біс:
Станція Музейна. Наразі триває узгодження проектної документації, роботи тимчасово призупинені. Ресурси перенесені на інші ділянки.
Схема виробок в районі стволу 16-біс та блоку технічних приміщень станції Музейна:
Загальний вигляд ділянки станом на 14 лютого 2022 року:
Анімаційна схема прогресу всієї ділянки:
Телеграм-канал про будівництво і роботу Дніпровського метро: t.me/metrodp
Також на сайті налаштовано трансляцію з Телеграм-каналу: metro.dp.ua/build/telegram
YouTube канал з оглядами будівництва: youtube.com/artkostyuk
Дякую компанії Limak за надані дані.
По стволу 15-біс залишилася стара картинка, а нова з’їхала в “динаміку прогресу”.
Дякую за інформацію!
Так, дійсно, вибачайте. Тільки ввечері зможу виправити
Выработки в земле – это факт. Есть фото и видео факты. И нет смысла их подделывать. А еще ребета полетали на дроне. Мне жаль, что есть много разуверившихся людей, ищущих во всем зраду. А еще говорят, что человек видит хорошо в других те грехи, которые есть в нем. Артему и строителям благодарность.
Не обращайте на него внимание, все он знает и понимает, просто хочет, чтобы на него обратили внимание (потому что больше нигде не обращают). Просто игнорируйте, а я буду удалять его комментарии
Артем, красно вам дякую !
“Наразі триває узгодження проектної документації, роботи тимчасово призупинені.”
Чому при активних роботах чекають на узгодження? Будуть відхилення від початкового плану?
Ні. На кожний етап робіт потрібен дозвіл контролюючої компанії
Артем , скажите пожалуйста , вы не в курсе почему в поезде информатор перестал объявлять :”Шановні пасажири про всі забуті речі в салоні вагонів та на платформі стнацій ….”(по 2 пути : Вокзальна- Покровська)?И будет ли в будущем снова объявлять ? Просто после того как раньше объявлял ,а сейчас нет чувствуешь себя не проинформированным (((
Объясните мне пожалуйста картинку “Схема виробок в районі стволу 16-біс та блоку технічних приміщень станції Музейна”
что такое зеленая часть до которой не дошли еще?, это платформа?
что за жёлтая полоска которая под углом 45градусов вверх?
и отрезок который прошли 71 метр как понимаю это какоед-то техническое помещение или это станция, и если это станция что отмечено зеленым квадратом? Заранее большое спасибо.)
Зелена частина – це платформа. Будь-яка станція метро, крім частини, видимої для пасажирів, містить технічні приміщення та підстанцію – на схемі ці об’єми зазначені синім кольором і риються поки що саме там, бо помилки в проходці там некритичні.
Жовта смуга – ескалаторний похилий тунель, такий самий, як на 5 діючих глибоких станціях і як зараз довбають на “Театральній”
Нові дані будуть цього тижня?
Артём, понимаю, что такое время когда не до строительства. Но, есть ли какие то данные по строительству на 23-24 февраля? И ведутся ли сейчас какие то работы?
Спасибо за ответы.
Данных нет. Работы на строительстве остановлены.
Артем, что со строителями? Они уехали в Турцию? Стволы хоть как то охраняются? Мародеры не лазают?
Да, все охраняется. Сотрудники частично эвакуированы