Зведені дані на 17.11.2021

Роботи по будівництву метро ведуться під землею на шахтному стволі № 1, 15-біс, 13, на підземній частині та на похилому ході станцій Театральна, (через ствол №1), а також на підземній частині станції Музейна (через ствол №16-біс).

За останній 8 днів на цих об’єктах відбулися наступні зміни (більш детально за посиланнями на сторінки об’єктів):

Станція Театральна. Буропідривним способом продовжується розробка платформеної частини станції. На даний момент загалом вийнято 8052 з 23252,34 куб. м. породи (+451), що складає 35% від проектного об’єму. Також ведеться проходка БСП (Блок службових приміщень) станції. Наразі вийнято 4134 з 20609,10 куб.м. породи, що складає 20% робіт у цій частині станції. Днями було проведено збійку лівої і правої калоти з перегінними тунелями 1-го стволу:

Актуальний вид ст. Театральна

Для порівняння те саме місце за 10 днів до цього:

Ст. Театральна у бік похилого ходу (8.11.21)
Місце збійки лівої калоти станції і лівого тунелю

Продовжуються роботи по розробці калотної частини похилого ходу станції. За останні 8 днів було вийнято 109 куб.м. породи. Прогрес складає 1429 з 6572 куб. м – це 22% виконаних робіт цього етапу

Шахтний ствол 1. Продовжуються роботи по монтажу постійного кріплення тунелів. Розпочинається монтаж верхньої частини, все готове до заливки бетоном перших 12 метрів постійного кріплення:

8.11.21

Відеоогляд тунелів ділянки 1-го стволу та ст. Театральна від 8 листопада:

Шахтний ствол 13. Продовжується проходка вертикальної шахти. Будівельники досягли відмітки, яка дозволяє розпочати новий етап робіт – розробка підхідної штольні:

Шахтний ствол 15-біс. Буропідривним способом продовжується проходка перегінних тунелів. Непоганий прогрес за останні 8 днів:

  • 1-й тунель (правий) у бік ст. Музейна: +19 метрів (268 від вісі ствола); у бік ст. Центральна: +21 метрів (273 від вісі ствола);
  • 2-й тунель (лівий) у бік ст. Музейна: +20 метрів (287 від вісі ствола); у бік ст. Центральна: +27 (255 від вісі ствола)

Слайди динаміки прогресу на стволі 15-біс:

Станція Музейна. Буропідривним способом триває проходка пілот-тунелів зі східного боку станції (від стволу 16-біс). Наразі пройдено 75 метрів лівого пілот-тунеля (+23 за 8 днів) та 28 (+18) метрів правого. Довжина всього станційного комплексу Музейної складає 241 метр, з них платформена частина 109,4 метри, технічні приміщення 131,6. Зараз ведеться проходка в районі технічних приміщень станції:

Слайди динаміки прогресу проходки пілот-тунелів:

Актуальний вид лівого пілот-тунеля. Його початок знаходиться у місці зміщення тунелю вліво – це початок станційного комплексу Музейної:

Лівий пілот-тунель ст. Музейна (8.11.21)

Відеоогляд ділянки 16-го стволу та станції Музейна від 8 листопада:

Загальний вигляд ділянки станом на 17 листопада 2021 року:

Анімаційна схема прогресу всієї ділянки:

Телеграм-канал про будівництво і роботу Дніпровського метро: t.me/metrodp

Також на сайті налаштовано трансляцію з Телеграм-каналу: metro.dp.ua/build/telegram

9 Replies to “Зведені дані на 17.11.2021”

  1. Клинический случай. Артем, может подскажешь IP этого порнографа-любителя, а вообще у тебя дырка в безопасности, он имя в ввиде ссылки оформил

    1. 46.211.10.75
      109.87.188.138
      46.211.93.248
      46.219.224.243

      Он у него динамический. В предыдущих его комментариях я заменил сайт в его имени на его фотографию. Я уже формирую небольшое досье на парня

      https://artkostyuk.com/imghost/image.php?di=DWSL

  2. Артём, расскажите пожалуйста почему в разработке станционных тоннелей Музейной используется пилот тоннель? Ведь они применяются в слабых грунтах во избежание обвала, а если в случае с Театральной целым сводом разрабатывается, то не вижу смысла. Расскажите пожалуйста как узнаете, очень интересно.

    1. “Центральна” та “Музейна” будуть трисклепінними станціями, як в Києві. Тому тунелі проходитимуть по черзі, а потім розкриють проходи.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *