Роботи ведуться під землею на шахтному стовбурі №1, та на поверхні – у котловані вестибюля ст. Музейна.
На цих об’єктах відбулися наступні зміни (оновлені схеми та фотографії за посланнями на сторінки об’єктів):
Шахтний стовбур №1. Буропідривним методом у 1-му тунелі (правий тунель) пройдено 15 метрів у бік станції Вокзальна – це 260 метрів від вісі стовбуру. До забою 11-го стовбуру залишилося 176 метрів. У 2-му тунелі (лівий тунель) пройдено 16 метрів у бік станції Вокзальна. Від вісі стовбура це 258 метрів. До збійки із забоєм 11-го стовбуру залишилося 91 метр.
Розпочато спорудження похилого ескалаторного ходу: за тиждень споруджено 13 метрів підхідних виробок. Вже пройдено 160 метрів з проектних 169 – це 97% виконаних робіт на цій ділянці.
Таким чином за тиждень у трьох забоях на ділянці 1 стовбуру пройдено 44 метри.
Шахтний стовбур 15-біс. За останній тиждень відбувся один вибух, пройдено 2 метри вертикальної шахти. Загалом пройдено 73 метри – це 95% виконаних робіт.
Станція Музейна. У котловані станції ведуться роботи по встановленню металоконструкцій роспорок.
Загальний вигляд ділянки станом на 19 березня 2021 року:
На 15-бис вроде же по 2 взрыва в неделю, судя по схеме..
На 16 снова никаких изменений?
Я бы без отделки оставил. Как в Стокгольме. Красота
Класс!
Смотрится круто!
А зачем делается уклон под таким углом к горизонту?
Не горизонтально но и не достаточно круто для эскалатора.