Будівництво метро: дані на 21.05.21

Будівельні роботи тривають під землею на шахтному стовбурі №1, №15-біс, №16-біс та на поверхні – у котловані вестибюля ст. Музейна.

За останній тиждень на цих об’єктах відбулися наступні зміни (більш детально за посланнями на сторінки об’єктів):

Шахтний стовбур №1. Буропідривним способом у 1-му тунелі (правий перегінний тунель) пройдено +28 метрів у бік станції Вокзальна – це 404 метри від вісі стовбуру. До забою 11-го стовбуру залишилося 32 метри. Наразі показник 28 метрів є рекордним показником проходки в одному забої:

Шахтний стовбур 15-біс. Буропідривним методом ведеться проходка вентиляційної камери та перегінних тунелів – задіяні усі п’ять забоів. За останній тиждень тут відбулися наступні зміни:

  • 1-й тунель у бік ст. Музейна: +3 метри (15 від вісі ствола);
  • 1-й тунель у бік ст. Центральна: +4 метри (14 від вісі ствола);
  • 2-й тунель у бік ст. Музейна: +5 метрів (15 від вісі ствола);
  • 2-й тунель у бік ст. Центральна: +4 метри (17 від вісі ствола);
  • вентиляційна камера: +5 (11 від межі ствола)

Станція Музейна. У котловані станції продовжуються роботи з виїмки ґрунту за котловану станції, а також встановлюються металоконструкції роспорок. За тиждень було вийнято 1450 куб. м. ґрунту, наразі вже виконано 57% віз запланованого об’єму робіт:

Шахтний стовбур 16-біс. Ведеться проходка у п’ять забоів. За тиждень було пройдено:

  • 1-й тунель: +4 метри у бік станції Музейна (17 м. від вісі ствола, до межі станції 147 м.) та +3 метри у бік тупика (6 м. від вісі стовбура, до тупика 521 м.)
  • 2-й тунель: +2 метри у бік станції Музейна (16 м. від вісі стовбура, до межі станції 148 м.), та +3 метри у бік тупика (13 м. від вісі стовбура, до тупика 33 м.)

Також було пройдено +6 метри вентиляційної камери (13 з 53 метрів, 26% виконаних робіт).

Загальний вигляд ділянки станом на 21 травня 2021 року:

Загалом за тиждень на трьох ділянках у 11-ти забоях було пройдено 67 метрів тунелів – наразі це рекордний показник.

10 Replies to “Будівництво метро: дані на 21.05.21”

  1. Впечатляет, хороший темп набрали!
    Так держать, ведь впереди еще много работы!

  2. Цікаво, а чому вже пів року не ведуться роботи на централньній станції взагалі?

    1. А який сенс? Все одно похилий хід будуть йти знизу через 13-й стовбур. Зараз просто не прийшов час для розробки станції

      1. А чому не можна пройти похилий хід з 14 стовбуру? Це б значно скоротило терміни і можливо б вклались до 24 року.
        Поки до Центральної дойдуть з 13-го то вже й нові вибори будуть, а там хто зна куди повернеться.

        1. Тому що по проекту похилий хід планується будувати знизу

          1. Добре! Тоді чого на 13-му стовбурі не ведуться роботи, щоб прискорити будування похилого ходу на центральній?

          2. Немає дозволу на проведення робіт

  3. А с чем связано что в направлений Вокзальной проходят по 25-35 метров в неделью, а у музейной всего по 3-5 метра? Грунт разны?

    1. Я так понимаю, чтобы увеличилась скорость проходки районе Музейной, строителям нужно больше места в тунеллях для маневра техники.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *