Будівництво метро ведеться під землею на шахтному стволі № 1, 15-біс, 13, на підземній частині та на похилому ході станцій Театральна, (через ствол №1), а також у частині блоку технічних приміщень станції Музейна (через ствол №16-біс).
За останні 7 днів було пройдено 113 метрів тунелів у дев’яти забоях, змонтовано 12 метрів лоткової частини постійного кріплення тунелів, також було вийнято 1351 куб. м. породи на будівництві станційного комплексу ст. Театральна (більш детально за посиланнями на сторінки об’єктів):
Станція Театральна. Буропідривним способом продовжується розробка станційного комплексу. За останні 7 днів на цій ділянці відбулися наступні зміни:
- у зоні блоку технічних приміщень було вийнято 351 куб. м. породи
- у зоні розміщення майбутньої понижуючої підстанції вийнято 948 куб. м. породи


На похилому ході станції театральна за останні 7 днів було вийнято 52 кубометри породи. Будівельники натрапили на твердий граніт, наразі вони обговорюють, яким чином краще з’єднатися з поверхнею.
Шахтний ствол 1. Ведуться роботи по монтажу постійного кріплення тунелів. Триває монтаж лоткової (нижньої) частини кріплення, на даний момент змонтовано 60 метрів постійного кріплення, та 108 метрів (+12) лоткової частини.
Прогрес монтажу на схемі позначено жовтим кольором:

Динаміка змін:



Шахтний ствол 13. Триває проходка перегінних тунелів. Робота ведеться буропідривним способом у чотири забоя, наразі показники і прогрес за 7 днів виглядають наступним чином:
- 1-й тунель (правий) до ст. Центральна – 34 м. (+13), до ст. Театральна – 30 м. (+10)
- 2-й тунель (лівий) до ст. Центральна –24 м. (+10) до ст. Театральна – 24 м. (+8)
Вигляд ділянки стволу 13 на схемі:

Динаміка прогресу:
Шахтний ствол 15-біс. Буропідривним способом продовжується проходка перегінних тунелів. Прогрес за останні 7 днів:
- 1-й тунель (правий) у бік ст. Музейна: +2 метри (303 від вісі ствола); у бік ст. Центральна: +27 метри (395 від вісі ствола);
- 2-й тунель (лівий) у бік ст. Музейна: +8 метрів (331 від вісі ствола); у бік ст. Центральна: +23 метри (364 від вісі ствола)
Наразі триває процес узгодження проекту розробки платформеної частини станції Музейна і щоб не було простоїв перед межею станції, будівельники підходять до межі станції меншими силами, перекинувши частину ресурсів на інші два забоя у бік Центральної.
Загальний вигляд ділянки:

Слайди динаміки прогресу на стволі 15-біс:
Свіжі фотографії забоїв та тунелів ділянки ствола 15-біс:




Станція Музейна. Буропідривним способом триває проходка правого пілот-тунелія зі східного боку станції (від стволу 16-біс). Загальний показник проходки від межі станційного комплексу наразі складає 118 метрів лівий та 125 метрів правий пілот-тунель (+12 за 7 днів). Триває процес узгодження проектної документації для початку розробки платформеної частини станції Музейна. Наразі будівельники впритул підійшли до межі платформи.
Проходка ведеться в районі службових приміщень станції. Довжина всього станційного комплексу станції Музейна складає 241 метр, з них платформена частина 109,4 метри, службові приміщення – 131,6. Актуальний прогрес на схемі:

Слайди динаміки прогресу проходки пілот-тунелів:

Ще декілька фотографій станції Музейна:



Загальний вигляд ділянки станом на 22 грудня 2021 року:

Анімаційна схема прогресу всієї ділянки:

Телеграм-канал про будівництво і роботу Дніпровського метро: t.me/metrodp
Також на сайті налаштовано трансляцію з Телеграм-каналу: metro.dp.ua/build/telegram
YouTube канал з оглядами будівництва: youtube.com/artkostyuk
Дякую компанії Limak за надані дані.
Половина длины туннелей уже пройдена?
Если считать только туннели, которые Лимак строит, то да, сейчас как раз ровно половина. Если считать ранее построенные в районе ст. Центральная, то даже больше половины получается.