Дані по будівництву на 23.04.2021

Будівельні роботи тривають під землею на шахтному стовбурі №1, №15-біс, на станції Театральна та на поверхні – у котловані вестибюля ст. Музейна.

За останній тиждень на цих об’єктах відбулися наступні зміни (більш детально за посланнями на сторінки об’єктів):

Шахтний стовбур №1. Буропідривним способом у 1-му тунелі (правий тунель) пройдено +16 метрів у бік станції Вокзальна – це 332 метри від стовбуру. До забою 11-го стовбуру залишилося 104 метри.

У 2-му тунелі (лівий тунель) пройдено +24 метри у бік станції Вокзальна. Від вісі стовбура це 343 метри. До збійки із забоєм 11-го стовбуру залишилося 6 метрів. Показник +24 метри в одному забої за тиждень – рекордний показник на даний момент

Станція Театральна. Наразі ведуться підготовчі роботи по розробці калотної частини похилого ходу. Вилучено +158 куб. м грунту – це 4% виконаних робіт:

За тиждень у трьох забоях на ділянці 1-го стовбуру загалом пройдено +47 метрів виробок.

Шахтний стовбур 15-біс. Буропідривним методом ведеться проходка перегінних тунелів у двох забоях:

1-й тунель (правий перегінний тунель) – пройдено 10 метрів від вісі стовбура у бік ст. Музейна (+2 за тиждень).

2-й тунель (лівий перегінний тунель) – пройдено 11 метрів у бік ст. Центральна (+3 за тиждень):

Також на +1 метр було заглиблено шахтний стовбур:

Станція Музейна. У котловані станції ведуться роботи по встановленню металоконструкцій роспорок, а також ведеться вилучення грунту з котловану вестибюля. За чотири дні робіт було вилучено +1488 куб. м. грунту – це 48% виконаних робіт:

Загальний вигляд ділянки станом на 23 квітня 2021 року:

7 Replies to “Дані по будівництву на 23.04.2021”

  1. Всё пытаюсь понять, а на кой оно нужно, метро это?
    Посмотрел метро в Нью-Йорке, на Манхэттене.
    Между станциями одной линии максимум 600м. Т.е. до любой станции не больше 300м. Составы в 11 вагонов с интервалом 2мин. (и при такой загрузке и стоимости проезда $2.75, требующее дотаций)
    У нас между Музейной и Центральной 1800м, три нью-йоркских перегона!!!
    В пределах Проспекта пользоваться метро, да еще с учётом спуска-подъёма на 50-70 м, полная бессмыслица.
    А если добавить, что для его заполнения уберут наземный транспорт и ехать нужно будет с одной, а то и двумя пересадками!!! Заполнить 5 вагонов каждые 5мин.- где столько людей взять?
    Получаем за ОГРАМАДНЕЙШИЕ деньги неудобное, бредовое ярмо на городском бюджете, сосущее средства и не дающее осуществлять другие инфраструктурные проекты…

    1. Тоесть по вашему лучше стоять бесконечно в пробках и дышать выхлопами?
      Метро – это быстро, экологично и экономично, но в то же время не выгодно авто-мафии и монополии

    2. З чого ви взяли, що наземний транспорт приберуть? Це було б найбезглуздіше рішення, яке тільки можна уявити. На щастя, спеціалісти з департаменту транспорту кілька разів наголошували, що ніхто не прибиратиме наземний транспорт.

    3. Меня удивляет как сюда залетают вот эти ребята которые якобы против строительства ,это настолько забавно смотрится со стороны )))даже запарился понял столько информации )метро будет Вадим ,к сожалению возможно для вас :))но к счастью для большинства горожан ,с чем собственно и поздравляю сознательных горожан )

  2. Ты смотри как проплаченные набежали. Рассказывают что метро не нужно. Нервничает маршруточная мафия.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *