Будівництво метро ведеться під землею на шахтному стволі № 1, 15-біс, 13, на підземній частині блоку технічних приміщень станції Музейна (через ствол №16-біс), та на поверхні – у котловані вестибюля ст. Театральна
За останні 8 днів (з 16 по 24 січня) було пройдено 144 метри перегінних та технічних тунелів у восьми забоях, а також 18 метрів центральної станційної виробки збільшеного діаметру на ст. Музейна. Змонтовано 48 метрів постійного кріплення тунелів (більш детально за посиланнями на сторінки об’єктів):
Станція Театральна. Триває встановлення металоконструкцій роспорок:
На підземній частині станції Театральна наразі тривають роботи по вивозу накопиченої породи.
Шахтний ствол 1. Ведуться роботи по монтажу постійного кріплення тунелів. На даний момент змонтовано 194 метри постійного кріплення (+48 за 8 днів), у лівому тунелі.
Прогрес монтажу на схемі позначено жовтим кольором:
Динаміка змін:
Шахтний ствол 13. Триває проходка перегінних тунелів та вентиляційної камери. Робота ведеться буропідривним способом у чотири забоя, наразі показники і прогрес за 8 днів виглядають наступним чином:
Також пройдено +24 метри виробок вентиляційної камери.
Вигляд ділянки стволу 13 на схемі:
Динаміка прогресу:
Шахтний ствол 15-біс. Буропідривним способом продовжується проходка перегінних тунелів. Прогрес за останні 8 днів:
- 1-й тунель (правий) у бік ст. Центральна: +36 метрів (518 від вісі ствола);
- 2-й тунель (лівий) у бік ст. Музейна: +2 метри (364 від вісі ствола); у бік ст. Центральна: +36 метрів (485 від вісі ствола)
Триває процес узгодження проекту розробки платформеної частини станції Музейна. Будівельники підходять до межі станції меншими силами, перекинувши частину ресурсів на інші два забоя у бік Центральної.
Загальний вигляд ділянки:
Слайди динаміки прогресу на стволі 15-біс:
Станція Музейна. Буропідривним способом триває проходка центрального станційного тунелю зі східного боку станції (від стволу 16-біс), та лівого пілот-тунеля. Центральний станційний тунель збільшеного діаметру у порівняні з пілот-тунелями і знаходиться між ними:
На даний момент пройдено 62 метри (+18) центральної станційної виробки:
Тим часом триває процес узгодження проектної документації для початку розробки платформеної частини станції Музейна. Наразі будівельники впритул підійшли до межі платформи лівим і правим пілот-тунелями, показники по ним на даний момент: 124 (+6) метри та 125 метрів від межі станційного комплексу відповідно.
Схема виробок в районі стволу 16-біс та блоку технічних приміщень станції Музейна:
Слайди динаміки прогресу проходки пілот-тунелів:
Загальний вигляд ділянки станом на 24 січня 2022 року:
Анімаційна схема прогресу всієї ділянки:
Телеграм-канал про будівництво і роботу Дніпровського метро: t.me/metrodp
Також на сайті налаштовано трансляцію з Телеграм-каналу: metro.dp.ua/build/telegram
YouTube канал з оглядами будівництва: youtube.com/artkostyuk
Дякую компанії Limak за надані дані.
Чекаємо нових звітів. Дякую Артему! Дякую метробудівникам! Узгоджувальники техдокументації, покваптесь! Очікую з нетерпінням другу збійку. Що відомо про терміни та плани?
Вже ближче до події будемо знати, зараз поки невідомо
Нормально! Ждём новых трудовых свершений!
Подскажите Артём, может глупый вопрос, с шахтными стволами после завершения строительства? Какая судьба их ждёт?
Стволы 11, 13, (возможно 14), 15-бис и 16-бис – будут вентиляционными шахтами.
1, 12, 15, 16 – будут забутовываться и демонтироваться
Если 1 и 12 стволы будут забутованы то как быть с вентшахтой в районе театральной?
На картинке Бис 15 ошибка, дата стоит 26.03.2022 вместо 26.01.2022
Ошибся, это новая страница была
Давно хотел спросить , а что это за ответвление в сторону Днепра на перегоне между Центральной и Музейной (ближе к станции Центральная)? , какое техническое? ?
Задел соединительной ветки на левобережную линию
Трохи несподівана ідея
Тонелі ділянки воказальна-театральна майже пройдено. Прогресує процес фінального шару цементування. Значного прогресу досягли і на самій станції, і на похилому ході, і у котловані. (у будь якому випадку значно попереду подальших ділянок і станцій)
Тож виникло питання: чи не розглядається можливість пустити поїзди у човниковому режимі (оскільки з’їзд планується тільки за Музейною) до Театральної. В години пік можна пускати через поіїзд чи два. Поки триватиме будівництво інших станцій.
По проекту планируется запуск трёх станций. Я задавал этот вопрос руководству, они сказали челнок не планируется