Дані по будівництву: 26.03.21

Продовжуються роботи під землею на шахтному стовбурі №1, на №15-біс та на поверхні – у котловані вестибюля ст. Музейна.

За останній тиждень на цих об’єктах відбулися наступні зміни (більш детально за посланнями на сторінки об’єктів):

Шахтний стовбур №1. Буропідривним способом у 1-му тунелі (правий тунель) пройдено + 12 метрів у бік станції Вокзальна – це 272 метри від стовбуру. До забою 11-го стовбуру залишилося 164 метри. У 2-му тунелі (лівий тунель) пройдено + 15 метрів у бік станції Вокзальна. Від стовбура це 273 метри. До збійки із забоєм 11-го стовбуру залишилося 76 метрів.

Триває спорудження похилого ескалаторного ходу: за тиждень споруджено +4 метри пілотного тунелю ескалаторного ходу. Вже пройдено 164 метри з проектних 169 – це 99% виконаних робіт на цій ділянці.

Таким чином за тиждень у трьох забоях на ділянці 1-го стовбуру пройдено +31 метр виробок.

Шахтний стовбур 15-біс. За останній тиждень відбувся три вибухи – почалося спорудження підхідних тунелів. За тиждень пройдено +9 метрів виробок із 34-х проектних – це 26% виконаних робіт

Вертикальний стовбур пройдено на 73 метри із 76 запланованих – це 95% виконаних робіт.

Станція Музейна. У котловані станції ведуться роботи по встановленню металоконструкцій роспорок.

На шахтному стовбурі 16-біс роботи тимчасово призупинені, ведеться підготовка до вибухових робіт та очикується дозвіл контролюючої компанії на проведення вибухів.

Загальний вигляд ділянки станом на 26 березня 2021 року:

5 Replies to “Дані по будівництву: 26.03.21”

  1. Триває спорудження похилого ескалаторного ходу: за тиждень споруджено +4 метри пілотного тунелю ескалаторного ходу. Вже пройдено 164 метри з проектних 169 – це 99% виконаних робіт на цій ділянці.

    Как то числа не очень согласуются с таблицей. Да и, 164 из 169 это 97%, а не 99

    1. Там на самом деле 165м, как указано в таблице. Тогда и % сходится.
      Цифру откорректировали, так как тоннель имеет ширину и при повороте на 90 градусов отмерять нужно не от осевой, а от “стенки”

  2. Такими темпами минимум 3 года потребуется только на проходку. Это при условии отсутствия ЧП. Не видно стремления ускорить строительство, чтоб вложиться в заявленные сроки. Как-то очень не спеша всё происходит. Даже на стволе 16-бис всё затихло…

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *