Дані на 27.12.21. Підсумки року (фото, відео)

Будівництво метро наразі ведеться під землею на шахтному стволі № 1, 15-біс, 13, на підземній частині станцій Театральна, (через ствол №1).

За останні 5 днів з 22 по 27 грудня було пройдено 67 метрів тунелів у 7-ми забоях, змонтовано 12 метрів постійного кріплення тунелів, також було вийнято 325 куб. м. породи на будівництві станційного комплексу ст. Театральна (більш детально за посиланнями на сторінки об’єктів):

Станція Театральна. Буропідривним способом продовжується розробка станційного комплексу. За останні 5 днів на цій ділянці відбулися наступні зміни:

  • у зоні блоку технічних приміщень було вийнято 80 куб. м. породи, це 41% від проектного об’єму
  • у зоні розміщення майбутньої понижуючої підстанції вийнято 245 куб. м. породи – 18 % від проектного об’єму.

Платформена частина наразі розроблена на 43%.

Протягом 2021 року на цьому об’єкті було вийнято близько 27000 куб. м. породи – це об’єм платформеної частини, блоку технічних приміщень та похилого ходу станції. Для порівняння станція Театральна у квітні 2021 року та у грудні, дві фотографії зняті приблизно з одного ракурсу:

квітень 2021 року
грудень 2021 року

Похилий ескалаторний хід березень-грудень 2021 року:

Березень 2021 року
Грудень 2021 року

Шахтний ствол 1. Ведуться роботи по монтажу постійного кріплення тунелів. Триває монтаж верхньої частини кріплення, на даний момент змонтовано 72 метри (+12) постійного кріплення, та 108 метрів лоткової частини.

Прогрес монтажу на схемі позначено жовтим кольором:

Динаміка змін:

За останній рік на ділянці стволу №1 було пройдено близько 700 метрів перегінних тунелів. Також протягом останніх двох місяців було змонтовано 72 метри постійного кріплення тунелів:

червень 2021 року
Постійне кріплення тунелів, грудень 2021 року

Шахтний ствол 13. Триває проходка перегінних тунелів. Робота ведеться буропідривним способом у чотири забоя, наразі показники і прогресу за 5 днів виглядають наступним чином:

  • 1-й тунель (правий) у бік ст. Центральна: +8 метрів (42 від вісі ствола); у бік ст. Театральна: +6 метрів (36 від вісі ствола);
  • 2-й тунель (лівий) у бік ст. Центральна: +8 метрів (32 від вісі ствола); у бік ст. Театральна: +8 метрів (24 від вісі ствола)
  • Вигляд ділянки стволу 13 на схемі:

    Динаміка прогресу:

    Після двох років простою через відсутність дозволів на вибухові роботи на стволі 13, проходка відновилася тут лише у червні 2021 року. Буропідривним способом з мінімальною кількістю вибухівки (через великі обмеження) за 6 місяців було пройдено 33 метри вертикальної шахти (10х12 метрів), 14 метрів підхідних тунелів та 134 метри перегінних тунелів.

    Ствол 13, квітень 2021 року
    Ствол 13, грудень 2021 року

    Шахтний ствол 15-біс. Буропідривним способом продовжується проходка перегінних тунелів у трьох забоях. Прогрес за останні 5 днів:

    • 1-й тунель (правий) у бік ст. Центральна: +19 метрів (414 від вісі ствола);
    • 2-й тунель (лівий) у бік ст. Музейна: +4 метрів (331 від вісі ствола); у бік ст. Центральна: +14 метрів (378 від вісі ствола)

    Наразі триває процес узгодження проекту розробки платформеної частини станції Музейна і щоб не було простоїв перед межею станції, будівельники підходять до межі станції меншими силами, перекинувши частину ресурсів на інші два забоя у бік Центральної.

    Загальний вигляд ділянки:

    Слайди динаміки прогресу на стволі 15-біс:

    У грудні 2020 року ствол 15-біс знаходився на стадії розробки. На той момент прогрес складав 60 метрів з 76 проектних. У квітні 2021 року, після отримання дозволів на вибухові роботи, будівельники дійшли до проектної відмітки і відразу розпочали розробку підхідних тунелів:

    Ствол 15-біс, квітень 2021

    За 8 місяців з квітня по грудень тут було пройдено 22 метри підхідних тунелів, 1430 метрів перегінних тунелів та 100 метрів виробок міжтунельних збійок та вентиляційної камери:

    Тунелі ділянки стволу 15-біс, грудень 2021
    Тунелі ділянки стволу 15-біс, грудень 2021
    Вентиляційна камера стволу 15-біс, грудень 2021
    Ствол 15-біс, грудень 2021

    Станція Музейна. Триває процес узгодження проектної документації для початку розробки платформеної частини станції Музейна. Наразі будівельники впритул підійшли до межі платформи. Показники на даний момент:

    • Лівий пілот тунель: 118 метрів
    • Правий пілот-тунель: 125 метрів

    Проходка ведеться в районі службових приміщень станції. Довжина всього станційного комплексу станції Музейна складає 241 метр, з них платформена частина 109,4 метри, службові приміщення – 131,6. Актуальний прогрес на схемі:

    Станція Музейна є частиною ділянки стволу 16-біс. Саме у грудні 2020 року будівельники пройшли ствол до проектної відмітки і розпочали розробку вентиляційної камери та підхідних тунелів:

    Ствол 16-біс та схема виробок, грудень 2020 року

    З березня по травень та з вересня по жовтень через узгодження проектної документації будівельники вимушені були зупиняти роботу, перекинувши ресурси на інші ділянки. Загалом роботи на ділянці велися 8 місяців, за які вдалося пройти 400 метрів перегінних тунелів та 243 метри пілот-тунелів, які є вже частиною виробок станційного комплексу Музейної:

    Правий тунель, грудень 2021 року
    Початок станційного комплексу Музейної, правий пілот тунель, грудень 2021

    Окрім підземних робіт, протягом 6 місяців, починаючи з грудня 2020 року розроблявся котлован вестибюля станції Музейна. Наразі його розроблено на 90%, встановлені всі роспорки – все готове до збійки з похилим ходом, який планують проходити знизу:

    Вестибюль ст. Музейна, грудень 2020 року
    Котлован вестибюлю ст. Музейна, серпень 2020 року

    Загалом за рік метробудівники вийшли практично на максимальний темп. Проходка перегінних тунелів досягала 130-140 метрів на тиждень, а після підключення до процесу стволу 13 цей показник може вирости до 180 метрів.

    За рік в умовах твердої породи, глибоким закладенням (45-76 м) підрядник компанія Limak виконала:

    • 3100 метрів тунельних виробок
    • 27000 куб. м. виробок станційного комплексу Театральної
    • 50 метрів виробок вертикальних шахтних стволів (10х12 метрів)
    • 72 метри постійного кріплення тунелів

    До вашої уваги великий відеоогляд всіх об’єктів метробуду, де за останній рік відбувалися зміни. За допомогою схем та архівних відео я намагався максимально передати візуальні зміни, які відбулися за цей час:

    . Загальний вигляд ділянки станом на 27 грудня 2021 року:

    Добре видно прогрес будівництва тунелів на анімаційній схемі:

    Телеграм-канал про будівництво і роботу Дніпровського метро: t.me/metrodp

    Також на сайті налаштовано трансляцію з Телеграм-каналу: metro.dp.ua/build/telegram

    YouTube канал з оглядами будівництва: youtube.com/artkostyuk

    Дякую компанії Limak за надані дані.

    10 Replies to “Дані на 27.12.21. Підсумки року (фото, відео)”

    1. Благодарю, Артем! Смотря на темпы строительства, если все будет хорошо, на проходку нужно будет 1,5 года и год на оборудование всего хозяйства и станций. Всем строителям благодарность… Одни люди ездят на заработки в Польшу из Украины, а другие из Турции в Днепр. Разве Украинцы не могут строить сами?

    2. Дуже круті підсумки, дякую!

      Нові дані вже після 10-го будуть?

    3. Когда новые данные опубликуете? Очень ждём

    4. Уже полмесяца ничего не слышно. Все на новогодних каникулах? Артём, когда вы нас порадуете новостями? Времени много прошло. Хоть отпишитесь как там дела обстоят. Интересно все таки.

      1. Сотрудник, который формирует данные для меня сейчас в отпуске, возобновление планируется на следующей неделе.

        Свежие новости вы можете видеть в Телеграм-канале

    5. Вижу что и там ничего такого неделю не происходит. Может видео есть какие-то? Хоть фото киньте.

      1. Ждём очень очень новых новостей, с учётом начала активной фазы взрывов в районе Серова – думаю будет интересно взглянуть прогресс данной части метро!)

    6. Я не зрозумів на якій висоті проходять пілот-тунелі в межах станційних комплексів. Перегінні тунелі не можуть використовуватись в цій якості чи пілот-тунелі підіймаються вище до рівня калоти?

    Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

    Optionally add an image (JPEG only)