Будівельні роботи продовжуються під землею на шахтному стовбурі №1, №15-біс, №16-біс, на станції Театральна та на поверхні – у котловані вестибюля ст. Музейна.
За останній тиждень на цих об’єктах відбулися наступні зміни (більш детально за посланнями на сторінки об’єктів):
Шахтний стовбур №1. Буропідривним способом у 1-му тунелі (правий перегінний тунель) пройдено +13 метрів у бік станції Вокзальна – це 417 метрів від вісі стовбуру. До збійки з тунелями 11-го стовбуру залишилося 19 метрів:
Станція Театральна. Продовжується розробка калотної частини похилого ескалаторного ходу. За тиждень було вийнято 47 куб. м. граніту. З початку робіт на цій ділянці було вийнято вже 432 куб. м. породи – це 8% виконаних робіт:
Шахтний стовбур 15-біс. Буропідривним способом ведеться проходка перегінних тунелів. На минулому тижні були задіяні два забої:
- 1-й тунель у бік ст. Центральна: +2 метри (16 від вісі ствола);
- 2-й тунель у бік ст. Музейна: +3 метрів (18 від вісі ствола);
Станція Музейна. У котловані станції продовжуються роботи з виїмки ґрунту з котловану станції, а також встановлюються металоконструкції роспорок. За тиждень було вийнято 1900 куб. м. ґрунту – це 68% від запланованого об’єму робіт:
Шахтний стовбур 16-біс. Ведеться проходка у чотири забоя. За тиждень було пройдено:
- 1-й тунель: +3 метри у бік станції Музейна (20 м. від вісі ствола, до межі станції 144 м.) та +3 метри у бік тупика (9 м. від вісі стовбура, до тупика 518 м.)
- 2-й тунель: +4 метри у бік станції Музейна (20 м. від вісі стовбура, до межі станції 144 м.), та +3 метри у бік тупика (16 м. від вісі стовбура, до тупика 30 м.)
Загальний вигляд ділянки станом на 28 травня 2021 року:
Анімаційна схема прогресу всієї ділянки:
Артём здравствуйте, не могли бы вы к каждому участку, который описываете добавлять хоть несколько новых фото, особенно котлованы под наземные вестибюли станций? А также хотелось чтобы информация чаще обновлялась. Очень хороший сайт, нашёл его и чуть ли не ежедневно просматриваю.
Так информацию как мне помнится сам Лимак предоставляет в таком интервале временном ,думаю мы ещё не на том уровне развития что бы в реальном времени сделать за строительством ,вы извините конечно
Еженедельно спускаться в забои нет смысла – изменения хоть и есть, но не такие глобальные. Я буду стараться фотографировать строительство хотя бы раз в месяц. Ну и сам Лимак примерно раз в месяц обновляет фотографии. Отчеты Лимак шлет раз в неделю
Добрий день! Сайт ЧУДОВИЙ !
А мені б було дуже цікаво узнати детальніше про так звані “тупікі”, що по під залізницею майже доходять до вул. Мандриківській. чи можно детальніше висвітлити як воно заплановано?
Пізніше все буде відомо