Збійка тунелів, Дані по будівництву на 30.04.21

За день до збійки, у забої проводили підготовчі роботи по укріпленню породи шляхом нагнітання у отвори, які були пробурені по периметру, спеціального хімічного розчину

Зі сторони забоів 11-го стовбуру все було готово до збійки. Вигляд забою за декілька годин до вибуху:

На своді граніту видно отвори для вибухівки, які були пробурені за день до вибуху зі сторони стовбура 1. Процес буріння було знято на відео:

Відео: Limak

Останній вибух був запланований на 15:00 28 квітня. На символічній церемонії були присутні керівництво компанії-підрядника Limak, керівництво КП Дніпровський метрополітен, Дирекції будівництва Дніпровського метрополітену та польської інженірінгової компанії ILF. Рівно у запланований час директор метрополітену Андрій Валерійович Ліпьошкін натиснув кнопку детонатора і відбувся вибух

Розрахунки маркшейдерів виявилися точними – тунелі двох ділянок співпали ідеально:

Керівництво КП Дніпровський метрополітен, Дирекції будівництва метрополітену, ВАТ Дніпрометробуд, Генерального підрядника компанії Limak та інженірінгової компанії ILF:

Більш детальний огляд ділянки стовбуру 11 та про обстановку на стовбурі 1 у момент вибуху буде незабаром у відео, слідкуйте за оновленнями на сайті.

Таким чином на ділянці 1-го стовбура, від його вісі по лівому тунелю було пройдено 349 метрів – це 100% виконаних робіт. Одночасно по правому тунелю в сторону станції Вокзальна було пройдено +21 метр – це 353 метри від вісі стовбура (до збійки з тунелями 11 стовбуру залишилося 83 метри)

Схема тунелів ділянки стовбуру №1 станом на 30.04.21:

Правий тунель, від забою у бік стовбуру
Правий тунель, від забою у бік стовбуру
Лівий тунель від ст. Театральна у бік стовбуру
Правий тунель від ст. Театральна у бік стовбуру

Станція Театральна. На даний момент пройдено 12 метрів калотної частини похилого ескалаторного ходу. Нижче декілька фотографій цієї локації.

Вид на пілотній тунель ескалаторного ходу з боку ст. Театральна. За пілотним тунелем починається калотна частина:

Пілотний тунель похилого ескалаторного ходу ст. Театральна

Калотна частина, вона відрізняється від пілотної більшим діаметром:

Калотна частина похилого ескалаторного ходу

Вид на майбутній центральний зал станції Театральна зі сторони пілотного тунелю. Пізніше перегородки між перегінними і пілотним тунелем будуть з’єднані і сформується односклепінна станція:

Пілотна частина ескалаторного ходу, вид у бік станції Театральна

Детальний відео-огляд ділянки шахтного стовбуру № 1 дивіться незабаром на сайті. Слідкуйте за оновленнями.

Шахтний стовбур 15-біс. До проектної відмітки у 76 метрів пройдено вертикальну шахту:

Нульова відмітка стовбуру запроектована на три метри нижче рівня перегінних тунелів. Це пояснюється тим, що рівень вентиляційної камери, яка буде розташована між перегінними тунелями, на три метри нижче ніж самі перегінні тунелі:

Зробити якісні знімки було неможливо, але вдалося зробити невеликий відео огляд:

Станція Музейна. Продовжується розробка котловану станції із встановленням розпорок. За тиждень було вийнято 1538 куб. м. грунту. Загалом на даний момент вийнято 8623 куб. м. грунту, це 48% від проектного об’єму

Загальний вигляд траси Вокзальна-Музейна станом на 30.04.2021 р.:

Прогрес будівництва у динаміці, починаючи з 08.01.2021 року:

Велика подяка Генеральному підряднику будівництва метро компанії Limak за організацію зйомок.

6 Replies to “Збійка тунелів, Дані по будівництву на 30.04.21”

  1. Вопрос по станции Музейная. На 23.04.21г. было выбрано 8572,786 кубометров грунта, а на 30.04.21г.-8622,786 кубометров грунта.Разница-50 кубометров. С какого перепуга автор пишет ,что за неделю с 23 по 30 апреля выбрано 1538 кубометров грунта ? Объясните , пожалуйста , кто дурак – я или автор?

    1. Да, это ошибка. Видимо была взята разница за две недели. Сейчас данные актуальны. Просто этих данных много и страницы обновляет не робот.

      Так что, Татьяна, не пугайтесь.

  2. Извините, ещё один вопрос. Какие данные актуальны? Как было написано, что “За тиждень було вийнято 1538 куб.м. грунту.» , так и осталось.

  3. Підкажіть, а чому не підсвічується білим ( на головному фото в шапці сайту) пройдений шлях похилого ескалаторного ходу на Театральній?

    1. Буде після глобального оновлення схеми

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *