Оновлені дані на 30.11.21

Будівельні роботи ведуться під землею на шахтному стволі № 1, 15-біс, 13, на підземній частині та на похилому ході станцій Театральна, (через ствол №1), а також у частині блоку технічних приміщень станції Музейна (через ствол №16-біс).

За останній 8 днів було пройдено 124 метри перегінних тунелів у десяти забоях (вперше на будівництві задіяно десять забоїв), також було вийнято 1228 куб. м. породи на будівництві станційного комплексу (більш детально за посиланнями на сторінки об’єктів):

Станція Театральна. Буропідривним способом продовжується розробка станційного комплексу. Дані уточнені, наразі основні роботи розподілені таким чином:

  • Центральний зал (платформа): 35% (8732з 24648 куб. м.)
  • БТП (технічні приміщення): 33% (6507 з 19671 куб.м.) (+1169 за 8 днів)
  • Камера основної вентиляції: 0% (11424 куб.м.)
  • Понижуюча підстанція: 0% (59 з 14741 куб.м.) (+59 за 8 днів)

Продовжуються роботи по розробці калотної частини похилого ходу станції. За останні 8 днів було вийнято 52 куб.м. породи. На 30 листопада 2021 року прогрес складає 1738 з 6572 куб. м, це 27% виконаних робіт цього етапу.

Відомий транспортний блогер Олег Васильєв, автор каналу “Залізні магістралі” випустив сюжет про будівництво метро:

Шахтний ствол 1. Продовжуються роботи по монтажу постійного кріплення тунелів. Триває монтаж верхньої частини кріплення.

Фото: Уфук Басаран, Михайло Лисенко

Шахтний ствол 13. На даний момент пройдені підхідні тунелі та вже розпочався етап проходки перегінних тунелів. Робота ведеться у чотири забоя:

  • 1-й тунель (правий) у бік ст. Театральна пройдено на 8 метрів;
  • 2-й тунель (лівий) у бік ст. Театральна пройдено на 7 метрів
  • На сторінці об’єкту опубліковано нову схему прогресу на ділянці:

    Шахтний ствол 15-біс. Буропідривним способом продовжується проходка перегінних тунелів. Прогрес за останні 8 днів:

    • 1-й тунель (правий) у бік ст. Музейна: +13 метрів (293 від вісі ствола); у бік ст. Центральна: +21 метрів (311 від вісі ствола);
    • 2-й тунель (лівий) у бік ст. Музейна: +13 метрів (314 від вісі ствола); у бік ст. Центральна: +20 (288 від вісі ствола).

    Загальний вигляд ділянки:

    Слайди динаміки прогресу на стволі 15-біс:

    Станція Музейна. Буропідривним способом триває проходка пілот-тунелів зі східного боку станції (від стволу 16-біс). За 8 днів правого і лівого пілот-тунеля було однаково пройдено +21 м. Загальний показник проходки від межі станційного комплексу наразі складає 111 метрів лівий та 67 метрів правий пілот-тунель. Проходка ведеться в районі службових приміщень станції. Довжина всього станційного комплексу станції Музейна складає 241 метр, з них платформена частина 109,4 метри, службові приміщення – 131,6. Актуальний прогрес на схемі:

    Слайди динаміки прогресу проходки пілот-тунелів:

    Загальний вигляд ділянки станом на 30 листопада 2021 року. У схему додано новий показник, визначений жовтим кольором – це готовність постійного кріплення тунелів:

    Анімаційна схема прогресу всієї ділянки:

    Телеграм-канал про будівництво і роботу Дніпровського метро: t.me/metrodp

    Також на сайті налаштовано трансляцію з Телеграм-каналу: metro.dp.ua/build/telegram

    6 Replies to “Оновлені дані на 30.11.21”

    1. Питання: при досягненні пройдених тунелів 14-го стовбура, старі тюбінги будуть демонтуватися і постійне обрештування буде робитися з застосуванням новоавстрійського методу і заливанням бетону, чи на цій ділянці залишать старі тюбінги з чавуну?

      1. Один з інформованих людей стверджував, що турки не мають бажання сильно копирсатися в старих тунелях на 14 та 11 стволах – тому, найймовірніше, ні, там лишать чавун.
        В принципі, прочеканити тюбінги і замазати шви цементом буде достатньо, щоб припинити існуючий “дощ в тунелях” (це й робилося би ближче до пуску навіть без турок).

      2. Да, старые тюбинги палнируют убирать, взрывами. И делать обделку как и в новых туннелях.

        Fedor: Около 8км

    2. Радует, что Лимак наконец набрал нормальный темп работы. Лишь бы не сбавляли обороты. Хотелось бы чтобы метро быстрее запустили.

    3. А какая общая длина туннелей / станций? Любопытно было бы видеть общий прогресс по отношению к 100% проходки.

    Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

    Optionally add an image (JPEG only)