Попри зупинку будівництва Дніпровського метрополітену через втечу підрядника у лютому 2022 року, підземні виробітки залишаються під постійним контролем. Адже їхнє занедбання могло б призвести до затоплення тунелів, деформації ґрунту та навіть руйнування об’єктів на поверхні.
Щоб уникнути подібних ризиків, у метро цілодобово працює команда фахівців, яка слідкує за станом підземних споруд і підтримує їх у безпечному стані.
Що відбувається під землею?
«Кожен день ми контролюємо рівень ґрунтових вод і роботу насосного обладнання. Всі механізми працюють у штатному режимі. Для стабільної роботи є дизельний генератор на 440 кВт, що забезпечує безперебійне енергопостачання», – розповідає головний інженер підрядної організації Віктор Комаров.

Під час чергової перевірки спеціалісти оглянули стан тимчасових та постійних укріплень тунелів, насосних станцій та іншого обладнання.

«Системи функціонують нормально, всі показники у нормі. Геотехнічний моніторинг свідчить, що жодних небезпечних деформацій споруд або поверхні немає», – повідомив заступник директора департаменту транспорту Дніпровської міської ради Олександр Лещенко.
Метро – під контролем
Безперервний моніторинг, регулярні перевірки та робота інженерних команд дають змогу підтримувати підземні виробітки у безпечному стані. Попри вимушену паузу у будівництві, метро у Дніпрі залишається під контролем та готове до відновлення робіт.
фото: dniprorada.gov.ua