Что нужно строить после Центральной? И что вообще строить?
Всем привет! Я за ст. Музуйную. Мне кажеться, что там нормальный должен быть пасспоток, т.к. рядом находятся Горный университет, Обл. больница, в конце концов пешком и до парка им. Шевченко можно дойти. До вокзала намного быстрее можно будет доехать на метро, чем толкаться в переполненных маршрутках и трамах, подолгу зависающих на светофорах и в пробках.
Привіт усім! Я думаю спочатку -Музейна-Дніпро(2009-2012), паралельно Парус-(Парус2)(2010-2012, відкритим способом), потім 2 лінію:Центральна2\Європейська-Пушкінська-(Ілліча)-(Славутич)(2012-2016), тоді на лівий берег:Європейська-Сонячна-...по пр. Правди(2014-2020)Дурістю правда виглядатиме будівництво перегону під, а не над Дніпром(це ж на якій глибині треба рити, щоб не затопило?Невже неможливо будувати під Миронова мілким способом(нехай 15-17 м)?Адже у Києві на Подолі спромоглися пройти ділянку Поштова пл.-Т. Шевченка, причому у такій тисняві між будинками!
Я також не розумію сенсу вести 2 лінію не по Кірова, а по Чичеріна: там же самий приватний сектор, а по Робітничій ходить трам №11, адже на Кірова куди більший пас. поток!
Я також не розумію сенсу вести 2 лінію не по Кірова, а по Чичеріна: там же самий приватний сектор, а по Робітничій ходить трам №11, адже на Кірова куди більший пас. поток!
- tov_tob
- Moderator
- Повідомлень: 1877
- З нами з: Сер листопада 01, 2006 11:34 am
- Звідки: Город на трех холмах
- Контактна інформація:
Как говорится "Все украдено до нас".Yuriy писав:Дурістю правда виглядатиме будівництво перегону під, а не над Дніпром(це ж на якій глибині треба рити, щоб не затопило?Невже неможливо будувати під Миронова мілким способом(нехай 15-17 м)?Адже у Києві на Подолі спромоглися пройти ділянку Поштова пл.-Т. Шевченка, причому у такій тисняві між будинками!
Так и тут: "все продумано до нас".
Во-первых, все зависит от грунта под рекой. К примеру, в Питере тоннели проходят под Невой и ее рукавами не менее 5 раз и нет ни одного метромоста.
Во-вторых, Киев - некорректный пример. Там и грунт другой и строительство над рекой намного дороже, чем под. Да и на Подоле не так просто тоннели строили - домов там посносили очень много.
Здесь могла быть моя подпись...
- tov_tob
- Moderator
- Повідомлень: 1877
- З нами з: Сер листопада 01, 2006 11:34 am
- Звідки: Город на трех холмах
- Контактна інформація:
Я это пока предпочитаю особо не комментировать. На Рабочую метро нужно... но 2-я ветка как-то там не особо пляшет.Yuriy писав:А як щодо метро по Чичеріна? Невже вони цю дурість будуть мутити Лише щоб зв"язати Південмаш з Центром
Хотя правильно смотреть по пассажиропотокам.
Здесь могла быть моя подпись...