Сейчас происходит обсуждение вопроса относительно передачи функции заказчика строительства от Днепропетровской облгосадминистрации в городской совет Днепропетровска (по примеру Киева и Харькова).
Что вы об этом думаете?
Заказчик строительства метро
- tov_tob
- Moderator
- Повідомлень: 1877
- З нами з: Сер листопада 01, 2006 11:34 am
- Звідки: Город на трех холмах
- Контактна інформація:
Некоторые интересные факты:
У зв'язку з прийняттям постанови Уряду від 02.10.2003 № 1549*, замовником з будівництва та реконструкції Дніпропетровського метрополітену визначено Дніпропетровську облдержадміністрацію. У результаті зміни замовника питання передачі незавершеного будівництва першої черги метрополітену в м. Дніпропетровську досі не вирішено.
*Постанова Кабінету Міністрів України від 02.10.2003 № 1549 "Про замовника з будівництва та реконструкції Дніпропетровського метрополітену".
Через відсутність у ДП "Дніпропетровський метрополітен" власних коштів на утримання незавершеного будівництва та згідно з роз'ясненнями Держбуду*, Мінтрансзв'язку неодноразово зверталося до Уряду щодо надання доручення Дніпропетровській облдержадміністрації прискорити прийняття на баланс незавершене будівництво першої черги Дніпропетровського метрополітену. Проте, це будівництво, вартістю 148 млн. грн., Дніпропетровською облдержадміністрацією досі не прийнято. Протягом двох років вона не виконує в повному обсязі функції замовника з будівництва та реконструкції Дніпропетровського метрополітену.
*Лист Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 27.11.2001 № 8/4-565.
У зв'язку з прийняттям постанови Уряду від 02.10.2003 № 1549*, замовником з будівництва та реконструкції Дніпропетровського метрополітену визначено Дніпропетровську облдержадміністрацію. У результаті зміни замовника питання передачі незавершеного будівництва першої черги метрополітену в м. Дніпропетровську досі не вирішено.
*Постанова Кабінету Міністрів України від 02.10.2003 № 1549 "Про замовника з будівництва та реконструкції Дніпропетровського метрополітену".
Через відсутність у ДП "Дніпропетровський метрополітен" власних коштів на утримання незавершеного будівництва та згідно з роз'ясненнями Держбуду*, Мінтрансзв'язку неодноразово зверталося до Уряду щодо надання доручення Дніпропетровській облдержадміністрації прискорити прийняття на баланс незавершене будівництво першої черги Дніпропетровського метрополітену. Проте, це будівництво, вартістю 148 млн. грн., Дніпропетровською облдержадміністрацією досі не прийнято. Протягом двох років вона не виконує в повному обсязі функції замовника з будівництва та реконструкції Дніпропетровського метрополітену.
*Лист Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 27.11.2001 № 8/4-565.
Здесь могла быть моя подпись...