29/03/2012
Мешканцям будинків біля станції «Перемога» не буде чутно шум метро
Мешканці будинків біля метро, що його будують на Олексіївці, не чутимуть шуму вагонів після запуску станції «Перемога».
Про це сьогодні, 29 березня, на виїзному засіданні постійної комісії з питань транспорту, зв'язку та екології Харківської міської ради повідомив заступник директора Департаменту будівництва і дорожнього господарства Анатолій Кравчук.
Він пояснив, що для цього стінки тунелю всієї станції будують зі спеціальних матеріалів, які ізолюють шум. «Біля станції є кілька будинків, розташованих у безпосередній близькості від метро. Щоб жителі цих будинків не відчували дискомфорт і не чули гуркоту вагонів, ми будуємо за спеціальними технологіями, що дають змогу ізолювати від звуку все, що за стінами станції метро», - зазначив Анатолій Кравчук.
Источник
29/03/2012
Почалася підготовка до будівництва Олексіївського депо
Підготовку до будівництва Олексіївського депо для обслуговування потягів метрополітену вже розпочато.
Про це сьогодні, 29 березня, на виїзному засіданні постійної комісії з питань транспорту, зв'язку та екології Харківської міської ради повідомив заступник директора Департаменту будівництва і дорожнього господарства Анатолій Кравчук.
Він зазначив, що поблизу шляхопроводу через Окружну дорогу вже проводять відсипання ґрунту. За словами Анатолія Кравчука, депо потрібно задіяти з відкриттям ст.м. «Державінська» й «Одеська» для якісного нічного обслуговування поїздів. Орієнтовно це буде в 2015 році.
Источник
29/03/2012
На станції метро «Перемога» будуть пішохідні балкони
На споруджуваній ст.м. «Перемога» зроблять пішохідні балкони для переходу через пр. Перемоги.
Про це сьогодні, 29 березня, повідомив заступник директора Департаменту будівництва і дорожнього господарства Анатолій Кравчук.
Він зазначив, що балкони побудують на зразок балконів на ст.м. «Університет», але вони будуть не господарського, а функціонального призначення. Їх використовуватимуть для переходу через дорогу, оскільки на станції не буде звичайних для більшості станцій харківського метро підземних переходів.
Крім того, споруджувана станція стане першою в місті, де з'являться два ліфти для людей з обмеженими можливостями для їхнього безперешкодного доступу в метро.
На сьогодні будівництво ст.м. «Перемога» просунулося більш ніж на половину. Зроблено конструктиви вестибюлів, двох з половиною виходів. Частково змонтовано тягову підстанцію потужністю 3 МВт, яка живитиме всю станцію, для неї закуплено запорізьке обладнання. Метробудівники також готують акумуляторні приміщення для резервного енергозабезпечення в разі надзвичайних ситуацій. Його, за словами фахівців, вистачить на 2-3 години.
Источник
Метро на Салтівці побудують після відкриття станції «Площа Урицького»
Подальше будівництво метро на Салтівці можливе тільки після того, як буде побудовано ст.м. «Площа Урицького».
Про це сьогодні, 29 березня, на виїзному засіданні постійної комісії з питань транспорту, зв'язку та екології Харківської міської ради повідомив заступник директора Департаменту будівництва і дорожнього господарства Анатолій Кравчук.
Він зазначив, що це пов'язано з тим, що на ст.м. «Історичний музей», де розташований тупик, обмежена можливість розвороту потягів. «При цьому слід зберегти інтервал руху поїздів приблизно в хвилину. Тому потрібно спочатку побудувати «Площу Урицького», а потім салтівські станції», - підкреслив Анатолій Кравчук.
Нагадаємо, що програма розвитку метрополітену до 2020 року, яка тепер перебуває на узгодженні в Кабінеті Міністрів України, передбачає, що за вісім років у Харкові побудують п'ять станцій. Після відкриття ст.м. «Перемога» будуватимуть станції «Державінську», «Одеську», «Площа Урицького», «Дружби Народів». Орієнтовна вартість будівництва - близько 6 млрд грн.
Источник
На станцію метро «Перемога» потрібно ще 300 мільйонів гривень
На будівництво ст.м. «Перемога» потрібно ще 300 млн грн.
Про це сьогодні, 29 березня, на виїзному засіданні постійної комісії з питань транспорту, зв'язку та екології Харківської міської ради повідомив заступник директора Департаменту будівництва і дорожнього господарства Анатолій Кравчук.
Він зазначив, що будівництво цієї станції подорожчало на 50 млн грн. Раніше на його завершення було потрібно 250 млн грн. Зміна проектно-кошторисної документації тепер перебуває на узгодженні в Києві. Подорожчання пов'язане з тим, що збільшилася заробітна плата метробудівникам і виросли ціни на будівельні матеріали. З державного бюджету метрополітен планує отримати цього року 250 млн грн.
У свою чергу, секретар Харківської міської ради Олександр Новак повідомив, що, можливо, бюджет Харкова коригуватимуть, щоб виділити потрібну суму на завершення будівництва ст.м. «Перемога».
Источник
Уночі в метро тестували систему разового проїзного
Систему разового проїзного квитка тестували сьогоднішньої ночі в харківському метро.
Про це 29 березня на виїзному засіданні постійної комісії з питань транспорту, зв'язку та екології Харківської міської ради повідомив генеральний директор КП «Харківський метрополітен» Михайло Карамшук.
Він зазначив, що в тестуванні брали участь 700 працівників підприємства. «За результатами тестування ми можемо сказати, що на сьогодні система практично готова до роботи», - повідомив Анатолій Карамшук.
Нагадаємо, що систему разового проїзного квитка планують задіяти в квітні на всіх станціях метрополітену.
Источник
Харківське метро перевозить 672 тисячі пасажирів у середньому щодоби
Щодоби харківський метрополітен перевозить 672 тис. пасажирів у середньому.
Про це сьогодні, 29 березня, на виїзному засіданні постійної комісії з питань транспорту, зв'язку та екології Харківської міської ради повідомив генеральний директор КП «Харківський метрополітен» Михайло Карамшук. Він уточнив, що це понад половину пасажирів у місті.
«У парку підприємства 321 вагон. Незважаючи на те, що їхня зношеність на сьогодні становить близько 80%, безпека і якість функціонування рухомого складу в повному порядку», - зазначив Михайло Карамшук.
Він також повідомив, що триває робота зі створення навісів над входами в метро. З 156 входів 68 на сьогодні з навісами.
Источник