Re: Новости СМИ
Додано: Суб лютого 08, 2020 1:18 pm
Обговорення метрополітену у Дніпрі та у світі, а також розмови про інший транспорт
https://metro.dp.ua:443/forum/
Тот случай, когда жители целого города (миллион населения) становятся заложниками двух бандитских группировок. Циничных и бескомпромисных ублюдковsober607 писав:https://www.youtube.com/watch?v=xUcJjPd ... .be&t=1063
Интервью Олейника
Кратко: реальных технических причин не выдачи разрешений не названо. "Это все не быстрый процесс" (в законе 10 дней). "Субподрядчик непонятно кто" (Криворожане с большим опытом специализирующиеся на взрывных работах и строительстве подземных сооружений на шахтах). "Почему субподрядчик не другая компания" (А вот наверно и один из ключевых ответов на причину не выдачи разрешений )
Скорее всего до окончания местных выборов мы ничего не увидим
Законодательство прописано и в этой части очень двояко. При большом желании это разрешение можно не выдавать под рядом оснований. А желание не выдавать, очень велико). Ведь почему субподрядчику эти разрешения на другие обьекты давали, а именно на метро (13 ствол, не давали)aquarius580 писав:А было бы классно если ЕБРР взял за бейцы этот "Гоструд" и отсудил от него пару десятков лимонов евриков.
http://www.litsa.com.ua/show/a/49257" target="_blankДиректору Представництва «Лімаку» в Дніпрі 03.06.2020 вручили підозру.
Гуртожиток №2, що належить Національному технічному університету (НТУ) «Дніпровська політехніка» і розташований за адресою: місто Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 17, почав руйнуватися внаслідок порушення ДБН В.2.5-74-2013 «Водопостачання» за вказівкою директора Представництва в Україні «Лімак Іншаат Санаї Ве Тіджарет Анонім Шіркеті», громадянина Республіки Туреччина, уродженця м. Анкара
Про це йдеться в ухвалі Красногвардійського районного суду м. Дніпропетровська, якою слідча суддя Дубіжанська Тетяна Олександрівна призначила підозрюваному турку запобіжний захід у вигляді домашнього арешту у період часу з 22 год. 00 хв. по 06 год. 00 хв. без застосування електронного засобу контролю (справа № 932/6300/20).
Нагадаємо, директором Представництва «Лімаку» в Дніпрі є Уфук Башаран.
Турецька компанія «Лімак» (LIMAK INSAAT SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI) 13 квітня 2016р. виграла тендер на продовження будівництва метрополітену в Дніпропетровську (Дніпрі). Замовник – Комунальне підприємство «Дніпропетровський метрополітен» Дніпропетровської міської ради, сума контракту – 224 млн. євро.
Уфук Башаран (фото – Dniprorada.gov.ua)
Наразі ДБР та облпрокуратура розслідують кримінальне провадження № 42016040000001063 від 06.12.2016 за підозрою у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 366, ч. 2 ст. 367 КК України.
За даними слідства:
* у документах до заяви Представництва компанії «Лімак» в місті Дніпропетровськ для отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об`єктів IV і V категорії складності від 21.06.2016 року вказано, що штат складається з працівників у кількості 143 особи.
У той же час, згідно штатного розпису, затвердженого наказом № 4-К від 22.06.2016 року, у Представництві працювало 38 осіб, а за податковою звітністю – два працівника;
* також в документах до заяви на отримання ліцензії вказано, що за адресою: місто Дніпро, вул. Глінки, 2 знаходиться виробнича база АТ «Лімак Іншаат Санаї Ве Тіджарет Анонім Шіркеті» загальною площею 12.540 м2.
За інформацією ж Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, за цією адресою виробничі бази відсутні, натомість там знаходиться торгівельно-розважальний центр та офісні і житлові приміщення;
* у результаті злочинної недбалості Уфука Башарана під час будівництва Дніпровського метрополітену залишалися відкритими для атмосферних опадів траншеї біля будинку № 17 та колодязь № 9 водоводу В1, за адресою: місто Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 17 у період з 04.12.2018 року по 05.10.2019 року.
Це призвело до просідання ґрунту під частиною фундаменту будівлі гуртожитку № 2, що спричинило її часткове руйнування, непридатний до експлуатації і проживання людей стан, небезпеку для життя та здоров`я мешканців гуртожитку та завдало матеріальних збитків потерпілому в особі НТУ «Дніпровська політехніка» на суму 27.979.056 грн.
Ещё 1 фотография
»
чого просів гуртожиток № 2
Цікаво, що розглядати апеляційну скаргу на рішення судді Дубіжанської випало колегії під головуванням судді Судової палати з розгляду кримінальних справ Дніпровського апеляційного суду Слоквенко Геннадія Петровича.
Але 22 червня 2020 року він видав постанову про самовідвід, мотивувавши це тим, що перебуває у певних фінансових правовідносинах з групою компаній «LIMAK INSAAT SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI».
В материале есть только 2 вопроса который вызывают хоть какой-то интерес: "У Лимака до сих пор нет измененного проекта строительства на руках". Но причину о том кто его не выдал, в материале тоже почему то не рассказывают. Также сказано что провал общежития в следствии того что Лимак вовремя не оплатил субподрядчику обьем работ по перекладке коммуникаций.Mercury писав:Хльопці не здаюцця:
У компанії «Лімак» досі немає нового проєкту будівництва метро
До старого вони внесли коригування таємним документом «Зміни №14». Турецькі інженери заявили, що їх не влаштовує діаметр радянських стволів — 6 м. Вирішили побудувати вдвічі ширші, мовляв, будуть виймати граніт в 10 раз швидше.
Чи було таке рішення навмисне затягування робіт або технічною помилкою? Це наразі з’ясовують слідчі СБУ, НАБУ, прокуратури та поліції.
Подробиці дивіться у другому випуску «Губернських Хронік» 2 серпня о 19:25 на телеканалі D1.
Джерело: https://d1.dp.ua/news-your-region/78577 ... metro.html
"проєкту"
https://itc.ua/news/v-metro-dnepra-zapu ... trojstvom/" target="_blankКомпания Mastercard в партнерстве с ПриватБанком при поддержке Днепровского городского совета и КП «Днепровский метрополитен» запустили бесконтактную оплату проезда в метро Днепра прямо на турникете — при помощи банковской карты любого банка мира различных платежных систем, смартфона или другого устройства с NFC.
На сегодня оплатить проезд бесконтактно уже можно на станциях Вокзальная и Покровская, которые покрывают 93% пассажиропотока Днепровского метрополитена. До конца года возможность бесконтактной оплаты проезда будет доступна на всех станциях метро. ПриватБанк выступил банком-эквайером проекта.