15-летию метрополитена посвящается: невеселый очерк про неординарное прошлое и грустное настоящее.
http://tov-tob.livejournal.com/39916.html
http://adm.dp.ua/OBLADM/Obldp.nsf/($All ... enDocumentДОВІДКА
Будівництво першої черги метрополітену у м. Дніпропетровську розпочате у 1981 році. 1995 року введено в дію першу пускову ділянку першої черги метрополітену від станції „Комунарівська” до станції „Вокзальна” загальною довжиною 7,82 кілометрів.
Загальна кошторисна вартість будівництва – 2 млрд 675 млн 760 тис. грн. Вартість виконаних робіт складає 400,5 млн. грн.
Залишкова кошторисна вартість другої пускової ділянки від станції „Вокзальна” до станції „Музейна” станом на 01 січня 2010 року – 2 млрд 275 млн 239 тис. грн, експлуатаційною довжиною – 4,017 км. Будівельна готовність становить 15%.
Если считать исключительно по пройденным метрам в перегонных тоннелях + стволы, то да, где-то так.sober607 писав:К % о пройденных работах, заметил что обладминистрация утверждает что пройдено 15 %.
Слухи были. Но на то они и слухи...Ермаков писав:Кстати, друзья, возможно вы не знаете. Есть уже в мировой метро-практике опыт ЗАКРЫТИЯ метрополитена, как не окупающегося: в Ливерпуле. Англичане решили просто: убыточен? Сломать!![]()
В связи с этим вопрос: нет ли подобных слухов в Днепропетровске?.. Мало ли..
Жесть какая )Ермаков писав: В связи с этим вопрос: нет ли подобных слухов в Днепропетровске?.. Мало ли..