Довідка:
Загальна вартість проекту правобережного з'їзду з Кайдацького мосту –
1,031 млрд грн. У 2011 році було виїдено більше
100 млн грн, у 2012 році заплановано фінансування в обсязі
300 млн грн.
Итого в этом году в общем будет освоено не более 40% от всех нужных средств.
Актуальність будівництва правобережного з’їзду з Кайдацького мосту
Проектування Кайдацького мосту через р.Дніпро у м.Дніпропетровську, а також лівобережних і правобережних підходів з виходом на зовнішні автомобільні дороги загального користування, мало метою винести транзитний вантажний автотранспорт з центральної частини міста. Завдяки цьому кількість шкідливих викидів в атмосферу зменшиться на 900 тонн на рік.
Кайдацький міст був введений в експлуатацію восени 1981 року. Сьогодні на лівому березі збудований автодорожній підхід до Кайдацького мосту, який в результаті інтенсивної забудови на лівобережжі перетворився в магістральну вулицю регульованого руху – Донецьке шосе, що має безпосередній вихід на зовнішні автомобільні дороги загального користування Київ-Луганськ-Ізварине та Харків-Сімферополь-Севастополь.
Автодорожнього підходу до Кайдацького мосту з безпосереднім виходом на зовнішні автомобільні дороги загального користування на правобережжі на сьогодні немає. До цього часу рух автотранспорту по правобережжю здійснюється по вулично-дорожній мережі міста (вулиця Кайдацький шлях, правобережна транспортна розв’язка на вулиці Набережна Заводська, вулиця Павлова, проспект Калініна, проспект Петровського, вулиця Київська). При цьому, пропускна здатність і габарити вулично-дорожньої мережі не відповідають розмірам і структурі транспортних потоків. Це викликає серйозні збої в організації дорожнього руху в місті (пробки), виводить з ладу дорожнє покриття і приводить до значного зниження маршрутної швидкості транспортних засобів, збільшенню споживання ПММ і росту кількості шкідливих викидів.
Як пролягатимуть правобережні з’їзди з Кайдацького мосту:
Правобережний підхід до Кайдацького мосту через р.Дніпро у м.Дніпропетровську представляє собою магістральну дорогу на ділянці від вулиці Кайдацький шлях до автомобільної дороги загального користування Київ-Луганськ-Ізварине прокладену по вулиці Кайдацький шлях у напрямку першої черги Південного обходу Дніпропетровська.
Початковий пункт – прибережна транспортна розв’язка на вулиці Набережна Заводська.
Кінцевий пункт – вулиця Київська на околиці міста.
Трасу магістральної дороги прокладено через проспект Свободи, житлову забудову садибного типу та по території підприємств західного району міста.
Територію підприємств західного району міста (ВАТ “Дніпропетровський металургійний завод ім.Петровського”, ВАТ “Дніпропетровський трубний завод”, залізничні колії ДП “Придніпровська залізниця”, трамвайні колії міського комунального підприємства Дніпропетровський електротранспорт”, ВАТ “АТП 11262 “Важавтотранс”) траса перетинає суцільною естакадою.
В кінці естакади передбачена транспортна розв’язка у двох рівнях з улаштуванням з’їздів на вулицю Маяковського.
Далі трасу прокладено між ВАТ “Дніпрококс” та ВАТ “Дніпроважмаш” з улаштуванням шляхопроводу через під’їзні залізничні колії ВАТ “Дніпрококс”.
В подальшому трасу буде прокладено по тальвегу балки Сухий Яр до її верхів’я і через відвершок балки, з улаштуванням прямокутної труби, по корінному схилу місцевого водорозділу до вулиці Київська біля межі міста.
Примикання до вулиці Київська, яка в межах міста є автомобільною дорогою загального користування Київ-Луганськ-Ізварине, передбачено в одному рівні по типу саморегульованого із рухом по кільцю.
http://www.adm.dp.ua" target="_blank