Южный вокзал + строительные площадки 18, 18/1, 19
Re: Южный вокзал
Спасибо )))tov_tob писав:Проектной документации, НЯЗ, нет.
Южный вокзал + Строительные площадки №18, №18/1, №19
В данной теме обсуждаем строительные площадки 18, 18/1, 19 на участке ст. Музейная - ст. Южный вокзал, а также строительство станции "Южный вокзал".
Общая площадь площадок 3,72 га на период строительства. Туннели мелкого залегания.
Станция "Южный вокзал" будет с островной платформой. Место расположения примерно Лоцманский спуск, 21,22.
Доставка пассажиров с площадки ул. Мандрыковская до уровня кассового зала будет эскалаторный подьем.
Задел на будущее под трассу к Бульвару Славы, Сокол, Тополя 1,2
Состояние: ведутся работы по землеотводу. После чего уже можно будет вести подготовку к объявлению (не ранее начала 2022 года) тендера на строительство.
(красным - граница станции, синим - строительных площадок).
https://youtu.be/aFYWRJuerwU?t=263" target="_blank (видео на 4:23)
Общая площадь площадок 3,72 га на период строительства. Туннели мелкого залегания.
Станция "Южный вокзал" будет с островной платформой. Место расположения примерно Лоцманский спуск, 21,22.
Доставка пассажиров с площадки ул. Мандрыковская до уровня кассового зала будет эскалаторный подьем.
Задел на будущее под трассу к Бульвару Славы, Сокол, Тополя 1,2
Состояние: ведутся работы по землеотводу. После чего уже можно будет вести подготовку к объявлению (не ранее начала 2022 года) тендера на строительство.
(красным - граница станции, синим - строительных площадок).
https://youtu.be/aFYWRJuerwU?t=263" target="_blank (видео на 4:23)
Re: Южный вокзал + Строительные площадки 18, 18/1, 19
А уже отгородили сами площадки? Проектом вроде Киевметробуд должен был заниматься.
- tov_tob
- Moderator
- Повідомлень: 1877
- З нами з: Сер листопада 01, 2006 11:34 am
- Звідки: Город на трех холмах
- Контактна інформація:
Re: Южный вокзал + Строительные площадки 18, 18/1, 19
Киевметропроект.
Здесь могла быть моя подпись...
Re: Южный вокзал + Строительные площадки 18, 18/1, 19
Узковато там конечно.
Я почему-то думал что будет глубокая станция, в холме между Южным вокзалом и набережной с выходами к вокзалу и на набережную.
Я почему-то думал что будет глубокая станция, в холме между Южным вокзалом и набережной с выходами к вокзалу и на набережную.
Re: Южный вокзал + Строительные площадки №18, №18/1, №19
Походу подъехал тендер уже на сам проект:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-13-008048-c" target="_blank
14.1. При коригуванні проекту за основу прийняти проект «Коригування проекту« Будівництво першої черги метрополітену в м. Дніпропетровську », затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 07.10.2015г. № 1155-р з використанням робочої проектної документації по об'єктах II пускового комплексу і з урахуванням внесених змін при проведенні повторних коригувань проекту 2019-2020р.р.
14.5. Проектування об'єктів I і III пускових комплексів виконує генеральна проектна організація.
Проектування об'єктів II пускового комплексу виконує компанія «Лімак Іншаат Санаї ве Тіджарет А.Ш.» відповідно Контракту 1А «Завершення будівництва метрополітену в м.Дніпропетровську» від 13.07.16р. між КП «Дніпропетровський метрополітен» та Представництвом компанії «Лімак Іншаат Санаї ве Тіджарет А.Ш.».
14.6. Проектування об'єктів I пускового комплексу (пускової ділянки) (будівельна довжина 7,82 км).
14.6.1.Перелік незавершених об'єктів I пускового комплексу (пускового ділянки) прийняти відповідно до переліку об’єктів лінії метрополітену та електродепо І пускової ділянки першої черги метрополітену в м. Дніпропетровську, виключених із пускового комплексу метрополітену від ст. «Комунарівська» до ст. «Вокзальна» протяжністю 7,78 км, що введений в експлуатацію в 1995 році.
14.7. Проектування об'єктів II пускового комплексу (пускової ділянки).
14.7.1. Для забезпечення подальшого перспективного розвитку першої черги метрополітену передбачити:
1) скасування будмайданчика і стартового котловану порталу на ПК 175 + 21,508;
2) виключення технологічного тунелю між обертово -відстійними тупиками за станцією ст. «Жовтнева площа» («Історичний музей») і порталом;
3) зміщення камер з'їздів обертових та відстійних тупиків за ст. «Жовтнева площа» ( «Історичний музей») зі зміною їх напрямку і конструкції;
4) коригування траси обертових та відстійних тупиків за ст. «Жовтнева площа» ( «Історичний музей») в бік перспективного розвитку першої черги метрополітену до ст. «Південний вокзал» відповідно до експертної оцінки по розд. «Траса і колія» від 03.03.2020г. № 00-042-20 /ЕО/ПБ.
5) через наявність електродепо виключити з проекту пункт технічного обслуговування на обертово-відстійних тупиках за ст. Жовтнева Площа »(« Історичний музей »).
14.7.2. З метою оптимізації конструктивних рішень і технології виробництва робіт зі спорудження станції раніше запроектований станційний комплекс ст. «Жовтнева площа» ( «Історичний музей») глибокого закладення чотирьохсклепінчастої конструкції колонного типу з внутрішньої металоізоляцією передбачити трьохсклепінчасті конструкції пілонного типу з зовнішньої гідроізоляцією.
Внутрішні конструкції станції виконати з монолітного залізобетону.
Передбачити використання ново-австрійського методу (НАТМ), а також спецметодів по випереджаючому пригніченню водоприпливів на ділянках обводнених грунтів.
14.7.3. Виконати проекти по ліквідації робочих стовбурів і тимчасових технологічних околоствольних виробок, а також всіх будмайданчиків з проведенням благоустрою їх територій.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-13-008048-c" target="_blank
14.1. При коригуванні проекту за основу прийняти проект «Коригування проекту« Будівництво першої черги метрополітену в м. Дніпропетровську », затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 07.10.2015г. № 1155-р з використанням робочої проектної документації по об'єктах II пускового комплексу і з урахуванням внесених змін при проведенні повторних коригувань проекту 2019-2020р.р.
14.5. Проектування об'єктів I і III пускових комплексів виконує генеральна проектна організація.
Проектування об'єктів II пускового комплексу виконує компанія «Лімак Іншаат Санаї ве Тіджарет А.Ш.» відповідно Контракту 1А «Завершення будівництва метрополітену в м.Дніпропетровську» від 13.07.16р. між КП «Дніпропетровський метрополітен» та Представництвом компанії «Лімак Іншаат Санаї ве Тіджарет А.Ш.».
14.6. Проектування об'єктів I пускового комплексу (пускової ділянки) (будівельна довжина 7,82 км).
14.6.1.Перелік незавершених об'єктів I пускового комплексу (пускового ділянки) прийняти відповідно до переліку об’єктів лінії метрополітену та електродепо І пускової ділянки першої черги метрополітену в м. Дніпропетровську, виключених із пускового комплексу метрополітену від ст. «Комунарівська» до ст. «Вокзальна» протяжністю 7,78 км, що введений в експлуатацію в 1995 році.
14.7. Проектування об'єктів II пускового комплексу (пускової ділянки).
14.7.1. Для забезпечення подальшого перспективного розвитку першої черги метрополітену передбачити:
1) скасування будмайданчика і стартового котловану порталу на ПК 175 + 21,508;
2) виключення технологічного тунелю між обертово -відстійними тупиками за станцією ст. «Жовтнева площа» («Історичний музей») і порталом;
3) зміщення камер з'їздів обертових та відстійних тупиків за ст. «Жовтнева площа» ( «Історичний музей») зі зміною їх напрямку і конструкції;
4) коригування траси обертових та відстійних тупиків за ст. «Жовтнева площа» ( «Історичний музей») в бік перспективного розвитку першої черги метрополітену до ст. «Південний вокзал» відповідно до експертної оцінки по розд. «Траса і колія» від 03.03.2020г. № 00-042-20 /ЕО/ПБ.
5) через наявність електродепо виключити з проекту пункт технічного обслуговування на обертово-відстійних тупиках за ст. Жовтнева Площа »(« Історичний музей »).
14.7.2. З метою оптимізації конструктивних рішень і технології виробництва робіт зі спорудження станції раніше запроектований станційний комплекс ст. «Жовтнева площа» ( «Історичний музей») глибокого закладення чотирьохсклепінчастої конструкції колонного типу з внутрішньої металоізоляцією передбачити трьохсклепінчасті конструкції пілонного типу з зовнішньої гідроізоляцією.
Внутрішні конструкції станції виконати з монолітного залізобетону.
Передбачити використання ново-австрійського методу (НАТМ), а також спецметодів по випереджаючому пригніченню водоприпливів на ділянках обводнених грунтів.
14.7.3. Виконати проекти по ліквідації робочих стовбурів і тимчасових технологічних околоствольних виробок, а також всіх будмайданчиків з проведенням благоустрою їх територій.
Re: Южный вокзал + Строительные площадки №18, №18/1, №19
Победитель в тендере, ссылка которого выше "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ""
на данный момент идет квалификация победителя.
на данный момент идет квалификация победителя.
- Mercury
- Moderator
- Повідомлень: 1169
- З нами з: П'ят липня 11, 2008 9:29 am
- Звідки: Днепр, ст. Пушкинская
- Контактна інформація:
Re: Южный вокзал + Строительные площадки №18, №18/1, №19
Документы в Прозорро подписаны не подписью, а факсимилье. Думаю, мне придется обратить внимание прокуратуры на такого участника.
- Mercury
- Moderator
- Повідомлень: 1169
- З нами з: П'ят липня 11, 2008 9:29 am
- Звідки: Днепр, ст. Пушкинская
- Контактна інформація:
Re: Южный вокзал + Строительные площадки №18, №18/1, №19
Спеценергомонтаж відхилено. Вони підписали електронною печаткою, а не підписом. Я працюю не з такими великими тендерами на Прозорро, але різницю знаю.
До того ж, як аналогічний договір підкріплено проектевання мосту вартістю тендеру більше мільйона гривень, у нас тут метро та 16,5.
Можливо, вони б і здужали проект, але, здається, рішення вірне.
До того ж, як аналогічний договір підкріплено проектевання мосту вартістю тендеру більше мільйона гривень, у нас тут метро та 16,5.
Можливо, вони б і здужали проект, але, здається, рішення вірне.
Re: Южный вокзал + Строительные площадки №18, №18/1, №19
Тогда победитель будет ПАТ Метробуд? Или это нужно новый тендер назначать?
- Mercury
- Moderator
- Повідомлень: 1169
- З нами з: П'ят липня 11, 2008 9:29 am
- Звідки: Днепр, ст. Пушкинская
- Контактна інформація:
Re: Южный вокзал + Строительные площадки №18, №18/1, №19
Зараз Метробуду дали добу на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції. Вони дали шматок довідки про наявність матеріально-технічної бази (просто перша сторінка без підписів, ну дитяча помилка), в довідуі про наявність працівників вказан хто завгодно, крім інженера-проектувальника. Думаю все виправлять.
Взагалі тендерний комітет просить зовсім мало документів, у мене на тендерах до мільйона гривень по 70 документів було, може то діджиталізація...
Взагалі тендерний комітет просить зовсім мало документів, у мене на тендерах до мільйона гривень по 70 документів було, може то діджиталізація...
- Mercury
- Moderator
- Повідомлень: 1169
- З нами з: П'ят липня 11, 2008 9:29 am
- Звідки: Днепр, ст. Пушкинская
- Контактна інформація:
Re: Южный вокзал + Строительные площадки №18, №18/1, №19
Метробуд усунув недоліки, він переможець тендеру.
Re: Южный вокзал + Строительные площадки №18, №18/1, №19
Оффтоп:
Ждем проект теперь)