Безпечні та комфортні умови для перевезення пасажирів в електротранспорті, зокрема й метрополітені. Відповідне доручення міський голова Борис Філатов дав профільному департаменту мерії та комунальним підприємствам. Двадцять восьмого травня директор департаменту транспорту та транспортної інфраструктури міської ради Ігор Маковцев, який цього дня є черговим по місту, перевірив виконання доручення мера, відвідавши вагономийний комплекс електродепо, де проводиться зовнішнє автоматичне миття вагонів метро. Торік тут виконали капітальні ремонтні роботи.
«Серед іншого тут замінили всі підшипники на щітках, прочистили форсунки, відновили циркуляцію води, фільтри, пофарбували, зробили ревізію іншого обладнання. За допомогою форсунок, спеціальних щіток миють вагони. А ще проводять прибирання у салонах, дезінфекцію. Відвідавши вагономийний комплекс, переконався у якості виконання робіт», — підкреслив Ігор Маковцев.
Водночас заступник начальника електродепо КП «Дніпровський метрополітен» Сергій Леонов більш детально розповів: «У середньому за місяць миємо 13-15 вагонів. Тобто кожен вагон двічі на місяць проходить таке миття у комплексі. Процедура така: змочування, далі через форсунки подається миючий засіб. Окрім зовнішньої мийки в іншому корпусі проходить прибирання та дезінфекція у салонах: протирають сидіння, підлогу, поручні, пластикові панелі, скло. Прибирання у салоні проводиться після кожного заходу рухомого складу з лінії, тобто кожні 8 годин».

Також під час інспекційного об’їзду черговий по місту відвідав мотодепо метрополітену, де ремонтують дрезини, які використовують для перевірки та обслуговування колії, контактної рейки, тунелю, обладнання тощо. Такі мотодрезини є частиною господарських поїздів. На даний час мотодепо налічує 6 мотодрезин, одну з них капітально відремонтували раніше. Нині триває ремонт двигуна ще однієї дрезини.
«Наразі триває капітальний ремонт двигуна окремої пасажирської дрезини, за допомогою якої проводиться плановий огляд тунелів під час об’їздів. У ході ремонту замінюються поршні, циліндри. У планах на цей рік замінити двигун іще однієї дрезини», — зазначив Ігор Маковцев.

Зі свого боку, майстер мотодепо служби рухомого складу та капітальних ремонтів КП «Дніпровський метрополітен» Артем Шавло додав: «Коли закінчується рух електропоїздів, колійники починають обслуговувати контактні рейки, тунель та споруди, які там знаходяться. Для цього і використовуємо спеціальні поїзди, які складаються з двох чи більше мотодрезин. Під час таких робіт виявляємо та усуваємо несправності. Урешті, такі роботи дають змогу безпечно й якісно перевозити пасажирів».
dniprorada.gov.ua