Для забезпечення безпеки пасажирів та безперервної роботи, в метрополітені Дніпра проводяться нічні роботи. Як тільки поїзди зупиняються, контактну рейку відключають від живлення, що дозволяє фахівцям метрополітену працювати без загрози для життя. Завдяки цьому вдень рух потягів залишається стабільним, і пасажири не відчувають жодних незручностей. Нічні роботи включають заміну шпал, очищення дренажних систем та усунення протікань.
Антон Куцевол, тунельний майстер, пояснює: “Ми регулярно промиваємо дренажну систему, зокрема під платформами, щоб уникнути замулювання та утворення солей. Планові роботи проводимо щомісяця, але якщо виникають аварійні ситуації, реагуємо оперативно”.
Планова заміна шпал є критичною для безпеки руху. Валерій Скрильов, шляховий майстер, розповідає: “Цей процес вимагає кілька змін, оскільки спочатку вирубуємо бетон навколо шпал, а потім встановлюємо нові, заливаючи їх бетоном. Щодня обстежуємо колії, а аварійні шпали замінюємо негайно”.
Протікання в тунелі можуть призвести до корозії та пошкоджень конструкцій, тому команда працює над їх усуненням, як зазначає Юрій Кондратенко: “Методом вирубки шва ми відновлюємо чавунні ділянки, використовуючи свинцевий шнур для герметизації”.
Отже, щоденні та нічні зусилля працівників метрополітену спрямовані на забезпечення безпечної та надійної роботи транспорту в Дніпрі.