Максим Босик, машиніст Дніпровського метрополітену, чий дитячий образ мрії було сісти за кермо вагона метро. Поза своїми обов’язками перевезення пасажирів, Максим є голосом метрополітену, озвучуючи інформацію про зупинки та інструкції для пасажирів.
«Я озвучую «Обережно, двері зачиняються. Наступна зупинка станція «Проспект Свободи», а також подібну інформацію, яка є корисною для пасажирів. Та все ж основна моя робота – перевозити пасажирів. За кермо я сів лише три роки тому, а до цього працював слюсарем у метрополітені. Моя робоча зміна починається з інструктажу. Далі проходжу медичний огляд. І вже після цього сідаю за кермо», – каже машиніст КП «Дніпровський метрополітен» ДМР Максим Босик.

Дніпровський метрополітен є найбільш безпечним видом громадського транспорту під час воєнного стану, і щоденно ним користується понад 9,5 тисяч пасажирів. Метро також слугує як укриття під час повітряних тривог, де пасажири можуть безкоштовно спуститися на станції, які забезпечені мобільним зв’язком та інтернетом. З метою забезпечення комфорту мешканців у нічний час, вагони метро на кінцевих станціях “Вокзальна” та “Покровська” залишають відчиненими.

«Під час повітряної тривоги метрополітен надає можливість громадянам скористуватись санітарними вузлами. Також на станціях є запаси очищеної води та аптечки. У нічний час метрополітен надає безперешкодний доступ для громадян навіть за відсутності повітряної тривоги, аби містяни мали можливість заночувати у безпечному місці. Максимальна кількість людей, яку може вмістити кожна станція, – до 1000 осіб. Також на трьох станціях – «Вокзальна», «Метробудівників» та «Проспект Свободи» – розташовані мобільні лави-ліжка. Вони трансформуються ще й в лави для сну. Одне таке ліжко витримує до 500 кг ваги. Ці лави нам передали з Австрії та Литви», – коментує начальник відділу з питань мобілізаційної роботи, цивільного захисту та техногенної безпеки КП «Дніпровський метрополітен» ДМР Володимир Рибалка.
Галерея: