У Дніпрі зусилля працівників метрополітену спрямовані на підготовку до настання осінньо-зимового періоду. В даний час проводиться запланований передексплуатаційний огляд усіх транспортних засобів метрополітену. У випадку виявлення несправностей, наші фахівці оперативно вживають заходів для їх виправлення.

“Після кожного заїзду вагону метро в депо, ми проводимо його огляд і, за необхідності, ремонт. Передкомісійний та комісійний огляд кожного вагону відбувається двічі на рік, восени та навесні. Всі виявлені недоліки виправляються до планового огляду, з метою забезпечення належного стану техніки та забезпечення безпеки для пасажирів”, — відзначив Іван Бондар, старший майстер відділення з ремонту та огляду транспорту та аварійно-відновлювальних засобів КП “Дніпровський метрополітен” ДМР.

Передкомісійний огляд триватиме ще протягом тижня. Це напружений період для працівників депо. Роботи належать до різних категорій та вимагають уваги кожного працівника. Олександр Мирончик, машиніст-інструктор локомотивних бригад, поділився своїми враженнями: “Я працюю у Дніпровському метрополітені з дня його відкриття, це вже майже 28 років. Це була моя мрія. До цього я працював на Придніпровській залізниці. Зараз триває передкомісійний огляд. Робіт дійсно багато, але це нічого, ми все встигнемо”.
Для забезпечення безперебійної роботи всієї системи на кожній станції метрополітену встановлені кислотні акумуляторні батареї. У випадку аварійних ситуацій або відключення електропостачання вони забезпечують освітлення станцій протягом 30 хвилин. Цього часу вистачає, щоб запустити роботу генераторів.

“Ці акумуляторні батареї призначені для живлення оперативних ланцюгів управління, захисту, автоматики, а також аварійного освітлення станцій. Періодичне обслуговування включає в себе візуальний огляд, перевірку цілісності ємностей, запобіжного скла, рівня електроліту в ємностях, шинопроводу та опорних ізоляторів. У разі відключення основного освітлення, коли поїзд знаходиться в тунелі, аварійне освітлення автоматично вмикається. Наші спеціалісти забезпечать евакуацію пасажирів через тунель”, — підкреслив Сергій Браженко, електромеханік КП “Дніпровський метрополітен” ДМР.
Фото: dniprorada.gov.ua