Цілодобово, без вихідних та перерв – у Дніпрі ведуться роботи з підтримки пройдених тунелів метро у безпечному стані.
Через втечу підрядника в лютому 2022 року будівництво метро фактично зупинилося. Однак повна відмова від робіт могла б обернутися катастрофою: затоплення підземних виробітків, просідання ґрунту, руйнування об’єктів на поверхні. Щоб цього не сталося, у місті постійно проводять контроль за станом шахтних споруд.
Безперервний моніторинг та контроль
«Тут цілодобово працює команда фахівців, які контролюють процес відкачування ґрунтових вод, перевіряють гірничо-шахтове обладнання. Для безперебійної роботи маємо потужний дизельний генератор на 440 кВт, який забезпечує стабільну роботу всіх систем», – розповідає головний інженер підрядної організації Віктор Комаров.

Сьогоднішня перевірка підтвердила: всі системи функціонують у штатному режимі. Насоси відкачують воду, тунелі під контролем, а тимчасові та постійні укріплення не викликають занепокоєння. «Моніторинг показує, що деформацій будівель, споруд та поверхні в зоні впливу тунелів не зафіксовано», – зазначив заступник директора департаменту транспорту Дніпровської міської ради Олександр Лещенко.

Метро як укриття
В умовах повномасштабної війни метрополітен у Дніпрі став не лише транспортним засобом, а й надійним прихистком для містян під час повітряних тривог.
На станції «Вокзальна» перевірили готовність укриття: мобільний зв’язок працює, світло та вентиляція є завдяки акумуляторам і генераторам.

«Станція готова прийняти близько 1000 людей. Тут є лави, санвузол, питна вода та аптечка», – звітує начальниця станції Ганна Ткаченко.
Для безпеки містян під час тривоги вхід у метро безкоштовний.
фото: dniprorada.gov.ua