У Дніпровському метрополітені триває оновлення вагонів. У цеху поточного ремонту здійснюють повний цикл відновлення, який включає механічні, пневматичні, електротехнічні роботи та модернізацію салону. Над кожним вагоном працює команда з п’яти слюсарів і одного маляра.
Слюсар Олег Бражніков, який уже чотири роки займається ремонтом рухомого складу у метрополітені, поділився своєю роботою:
«Я займаюся ремонтом і підключенням електрообладнання у вагонах. Ми дотримуємося затвердженого технічного процесу, який чітко регламентує всі дії. У середньому на відновлення одного вагона потрібно близько пів року», — зазначив Олег.
Як повідомив Валентин Загоруйко, заступник начальника з капітального ремонту рухомого складу служби рухомого складу та капітальних ремонтів КП «Дніпровський метрополітен», у 2024 році заплановано відновлення двох головних вагонів: № 10198 та № 2536.
«Ремонт вагона № 10198 вже завершений, і він активно використовується на лінії. Наразі тривають завершальні роботи над вагоном № 2536. Ми вже виконали монтаж механічного, пневматичного та електричного обладнання, а також завершили ремонт даху та кузова», — зазначив Валентин Загоруйко.
Крім того, проводиться оновлення інтер’єру салону: встановлюється новий лінолеум і замінюються пластикові панелі. Після цих робіт вагон передадуть в електродепо для регулювання та випробувань на спеціальній нівельованій канаві.
«Фінальний етап ремонту – це обкатка, яка проходить як на спеціальному полігоні, так і на діючій лінії метрополітену. Ми очікуємо, що з початку нового року вагон № 2536 буде готовий вийти на маршрут», — додав Валентин Загоруйко.