У Дніпровському метрополітені стартували планові технічні огляди вагонів, які дозволять визначити можливість їх подальшої безпечної роботи після завершення нормативного терміну служби. Кожен вагон проходить окреме обстеження: фахівці оцінюють стан металоконструкцій, здійснюють випробування та аналізують технічні параметри. Мета — виявити потенційні ризики та ухвалити рішення про подальше використання рухомого складу.
«Подовження ресурсу вагона — це багаторівневий технічний процес. Ми не обмежуємося візуальною оцінкою чи перевіркою основних систем — розглядаємо весь комплекс: метал, вузли, механізми. Зафіксувати найменші відхилення — означає вчасно попередити проблеми», — зазначає начальник електродепо КП «Дніпровський метрополітен» Олег Петрашак.
Він підкреслив, що такі перевірки — важливий етап у забезпеченні безпеки перевезень. Якщо після завершення стандартного 31-річного терміну служби технічний стан вагона дозволяє продовжити експлуатацію — це робиться без шкоди для надійності.

«Наша задача — не допустити експлуатації вагонів із прихованими дефектами. Якщо виявляємо проблему — аналізуємо, чи її можна усунути, і лише після цього ухвалюємо рішення. Безпека пасажирів — абсолютний пріоритет», — додав Олег Петрашак.
Подовження терміну служби вагонів дозволяє метрополітену стабільно працювати без збоїв і зберігати необхідний обсяг перевезень, не створюючи навантаження на пасажирів.
«Ми діємо обережно і відповідально. Якщо є змога залишити вагон у роботі — він залишається тільки після ретельного контролю. Це дає впевненість у надійності метро щодня», — резюмував він.