У електродепо метрополітену замінені аварійні ділянки колій для обкатки поїздів після ремонту

“Ми здійснили огляд недавно завершеного ремонту зі заміни дерев’яних шпал на залізобетонні на 40-й колії електродепо. Довжина цього відрізка становить приблизно 250 метрів. Ця колія відіграє дуже важливу роль для метрополітену, оскільки саме тут відбувається тестування рухомого складу після капітальних ремонтів. Вона не отримувала ремонту протягом багатьох років, і зараз ми відновили її до робочого стану. Раніше тестування проводили безпосередньо в тунелях метрополітену, а тепер ми можемо це робити на окремій колії, спеціально збудованій для таких цілей ще на етапі створення метрополітену. Це надзвичайно важливо. Необхідно перевіряти рухомий склад після кожного ремонту, оскільки це пов’язано з безпекою пасажирів”, – підкреслив Іван Васючков.

“На цьому відрізку колій виявлено проблеми з гниллю шпал, що спричинили необхідність призупинення руху поїздів через аварійний стан. Ми виправили ситуацію, замінивши частину дерев’яних шпал на залізобетонні. Зробили відновлювальні роботи та рихтування. В даний час колія відновлена і відкрита для руху поїздів. Тут ми проводимо випробування потягів після проведення ремонтних робіт – перевіряємо їх обладнання, ходову частину, а також системи сигналізації”, – розповів начальник служби колії та споруд КП “Дніпровський метрополітен” ДМР, Юрій Кондратенко.

Крім того, під час чергового обходу міста представник служби перевірив готовність теплового пункту до опалювального сезону. Тепловий пункт було модернізовано у 2021 році, що покращило його енергоефективність завдяки використанню енергозберігаючого обладнання та оптимізації технологічних процесів.

“Цей модернізований тепловий пункт забезпечує опалення мийного комплексу та інших споруд метрополітену. Хоча ще не потрібно подавати теплоносій через погодні умови, ми готуємо його до запуску. Автономне опалення для такого підприємства вкрай важливе, оскільки воно впливає на технологічні процеси. Ми виконуємо всі необхідні процедури, зокрема мийку рухомого складу метрополітену, оскільки в тунелях міститься багато кислот та лужних речовин. Все це необхідно регулярно очищати від наших вагонів. Цього тижня ми успішно пройшли всі тестування. Котли, насосне обладнання – все працює”, – підкреслив Іван Васючков.

Головний інженер служби рухомого складу та капітальних ремонтів КП “Дніпровський метрополітен” Ігор Тесля додав: “Перед кожним опалювальним сезоном ми перевіряємо всю систему на наявність витоків під тиском. Якщо ми помічаємо будь-які проблеми, ми їх вирішуємо. Наше автономне опалення не залежить від зовнішніх постачальників, і ми можемо самостійно регулювати температурні умови у наших приміщеннях”.

Під час інспекційного обходу черговий по місту перевірив також Пункт незламності на станції метро “Проспект Свободи”. У КП “Дніпровський метрополітен” організовано 4 Пункти незламності: у керівництві метрополітену та на станціях метро “Вокзальна”, “Проспект Свободи”, “Покровська”. На інших станціях метрополітену розташовані пункти підзарядки.

“У Пункті незламності жителі Дніпра можуть зарядити свої пристрої, відпочити, випити гарячого чаю. Тут є сидіння, доступ до інтернету, аптечка, запаси води та генератор. Тому якщо потрібно, цей пункт готовий до прийому людей”, – додав Іван Васючков.

Відеосюжет:

Фото: dniprorada.gov.ua