На даний момент основні роботи ведуться під землею на шахтному стовбурі №1, №15-біс та №16-біс.
За останній тиждень на цих об’єктах відбулися наступні зміни (детальніше за посланнями на сторінки об’єктів):
Шахтний стовбур №1. Буропідривним методом у 1-му тунелі (правий тунель) пройдено 14 метрів у бік станції Вокзальна. До збійки із забоєм 11-го стовбуру залишилося 257 метрів. У 2-му тунелі (лівий тунель) пройдено 4 метри у бік станції Вокзальна. До збійки із забоєм 11-го стовбуру залишилося 141 метр.
У бік станції Театральна тунелі дійшли до межі станції, розпочато спорудження похилого ескалаторного ходу: за тиждень споруджено 15 мерів підхідних виробок. На даний момент вже пройдено 74 метри з 169 – це 44% виконаних робіт на цій ділянці.
Шахтний стовбур 15-біс. За останній тиждень відбувся один вибух, пройдено 1 метр вертикальної шахти.
Шахтний стовбур 16-біс. Відбувається розробка підхідних з’єднувальних тунелів, пройдено 1 метр тунелю від стовбуру у бік правого перегінного тунелю. Вибухові роботи на об’єкті не ведуться.
Темпы строительства просто поражают. Создается впечатление, что компания Лимак вместе с украинскими чиновниками-корупционерами, просто имитируют строительство. То им мешали бюрократы, то им не давали взрывать… с июля 20 года уже взрывают, и за 7 месяцев прошли 100 метров?! Евротонель под проливом Ла Манш был построен за 7 лет и это учитывая проэктные работы и саму проходку, дли которой составила 53 км. Вдумайтесь, 53 км и 3 км в Днепре. Условия строительства не сложнее. Напрашивается вывод… может пора менять подрядчика?!
Не зрозуміло стосовно похилого ескалаторного ходу. Пройдено 74 метра… проходка здіснюється знизу вверх? Та яким способом здіснюється проходка?