Оновлення даних по будівництву на 5 лютого 2021 року

На даний момент основні роботи ведуться під землею на шахтному стовбурі №1, №15-біс та №16-біс.

За останній тиждень на цих об’єктах відбулися наступні зміни (детальніше за посланнями на сторінки об’єктів):

Шахтний стовбур №1. Буропідривним методом у 1-му тунелі (правий тунель) пройдено 14 метрів у бік станції Вокзальна. До збійки із забоєм 11-го стовбуру залишилося 257 метрів. У 2-му тунелі (лівий тунель) пройдено 4 метри у бік станції Вокзальна. До збійки із забоєм 11-го стовбуру залишилося 141 метр.

У бік станції Театральна тунелі дійшли до межі станції, розпочато спорудження похилого ескалаторного ходу: за тиждень споруджено 15 мерів підхідних виробок. На даний момент вже пройдено 74 метри з 169 – це 44% виконаних робіт на цій ділянці.

Шахтний стовбур 15-біс. За останній тиждень відбувся один вибух, пройдено 1 метр вертикальної шахти.

Шахтний стовбур 16-біс. Відбувається розробка підхідних з’єднувальних тунелів, пройдено 1 метр тунелю від стовбуру у бік правого перегінного тунелю. Вибухові роботи на об’єкті не ведуться.

2 Replies to “Оновлення даних по будівництву на 5 лютого 2021 року”

  1. Темпы строительства просто поражают. Создается впечатление, что компания Лимак вместе с украинскими чиновниками-корупционерами, просто имитируют строительство. То им мешали бюрократы, то им не давали взрывать… с июля 20 года уже взрывают, и за 7 месяцев прошли 100 метров?! Евротонель под проливом Ла Манш был построен за 7 лет и это учитывая проэктные работы и саму проходку, дли которой составила 53 км. Вдумайтесь, 53 км и 3 км в Днепре. Условия строительства не сложнее. Напрашивается вывод… может пора менять подрядчика?!

  2. Не зрозуміло стосовно похилого ескалаторного ходу. Пройдено 74 метра… проходка здіснюється знизу вверх? Та яким способом здіснюється проходка?

Comments are closed.